اصفهان شرق

حضور جوانان در صف مدافعان حرم، ثمره همین یادواره ها و حرکت های فرهنگی بعد از دفاع مقدس است

کدخبر: 107690
1395/04/29 در ساعت 20:58

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز اعضای ستاد یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان با ایت الله سید یوسف طباطبایی نژاد دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع)، روند کار و چگونگی اجرای برنامه، اهداف و موضوعات یادواره را بیان کرد.

امام جمعه اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و کلیه دست اندر کاران این کار فرهنگی، گفت: حضور جوانان در صف مدافعان حرم و اشتیاق انها برای حضور در این صحنه ثمره همین یادواره های شهدا و کار فرهنگی بعد از دفاع مقدس است.

ایت الله طباطبایی نژاد با تعریف یک خاطره از شهید مدافع حرم، نسبت به تبیین مقام شهدای مدافع حرم توضیحاتی ارائه داد و افزود: انسان وقتی زندگی نامه شهدای مدافع حرم را می خواند یا آن را مشاهده می کند، به مقام شامخ این شهدا پی می برد.

وی اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس ارزش عاشورایی دارند و بدون شک جلسه بزرگداشت شهدا، تاثیر بسیاری دارد زیرا شهدا حرکتی حسینی و عاشورایی کردند.

امام جمعه اصفهان در پاسخ به برخی حاشیه سازان در فعالیت های فرهنگی، گفت: به حاشیه سازان و یاوه گویانی که میگویند چرا برای یادواره های شهدا هزینه می کنند؛ توجه نکنید زیرا انها برای جلسات سید الشهدا و اهلبیت نیز این حرف ها را می زدند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود تاکید کرد: از کرسی های آزاد اندیشی در فعالیت های خود استفاده کرده و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنید.

انتهای پیام/