سرویس: اجتماعی 14:04 - سه شنبه 29 تیر 1395

رئیس بسیج دانش‌آموزی اصفهان:

۵۰۰۰ دانش‌آموز اصفهانی در اردوهای طرح هجرت شرکت می‌کنند

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی با شرکت در اردوهای طرح هجرت به مرمت و بهسازی مدارس و شاداب سازی مدارس ابتدایی در سراسر استان مشغول می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق، محمد ادیب با اشاره به آغاز اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی اظهار داشت: هر ساله همزمان با ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان و تعطیلی مدارس، اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی برگزار می‌شود که این اردوها، امسال پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: سال گذشته یک‌هزار و 800 نفر از دانش آموزان اصفهانی در این اردوها شرکت کردند اما به‌دلیل استقبال دانش‌آموزان، درخواست افزایش سهمیه داشتیم تا با ظرفیت بیشتری اردوهای هجرت امسال برگزار شود.

رئیس بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به افزایش سهمیه صورت گرفته، تصریح کرد: امسال 5 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه در سراسر استان اصفهان در این طرح شرکت می‌کنند که آمار خوبی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که دانش آموزان در جریان حضور در طرح هجرت به انجام آن اقدام می‌کنند، بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح به مرمّت و بهسازی مدارس، تعمیر میز و نیمکت‌ها تبدیل حیاط مدارس به حیاط پویا و شاداب‌سازی مدارس ابتدایی می‌پردازند.

ادیب پیرامون بودجه برگزاری این طرح و منابع تأمین آن گفت: تأمین منابع مالی از سوی آموزش و پرورش با محدودیت مواجه است و بخشی از اجرای این طرح با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اداره کل بهزیستی استان و شهرداری انجام می‌شود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.