سرویس: اجتماعی 19:30 - دوشنبه 28 تیر 1395

کارشناس آموزش و پرورش بن رود مطرح کرد:

شرکت 500 نفری در کنکور بخش بن رود نشان از ارتقاء سطح علمی منطقه

شکرالله صالحی گفت: با عنایات خداوند متعال و پیگیری های مسئولان بخش بن رود به ویژه مسوولان اداره ی آموزش و پرورش شاهد حل مشکل بُعد مسافت راه بودیم.

به گزارش صاحب نیوز، کارشناس اداره آموزش و پرورش بن رود در گفتگوی کوتاه با اصفهان شرق با اشاره به رفع دغدغه خانواده های بخش در بُعد مسافت محل آزمون سراسری ورود به دانشگاه امسال به طور کامل رفع شد، گفت: در سال های نه چندان دور یکی از دغدغه های اصلی خانواده هایی که دانش آموز شرکت کننده در آزمون سراسری ورود به دانشگاه را داشتند، طی کردن مسافت زیاد برای رسیدن به محل برگزاری آزمون و به جان خریدن خطرات راه بود که با عنایات خداوند متعال و پیگیری های مسئولان بخش بن رود به ویژه مسوولان اداره ی آموزش و پرورش شاهد حل مشکل بودیم.

شکراله صالحی با توجه به حضور 500 دانش آموز در کنکور امسال از بخش بن رود، اظهار کرد: آزمون امسال در دو حوزه ی دبیرستان حافظ، ویژه ی دانش آموزان دختر و دانشگاه پیام نور ورزنه، ویژه ی دانش آموزان پسر برگزار شد و نزدیک به 500 دانش آموز در رشته های علوم انسانی، ریاضی فیزیک، هنر، علوم تجربی و زبان حضور داشتند.

وی افزود: تعدادی از این دانش آموزن از مناطق همجوار به ویژه، منطقه جرقویه ی علیا بودند که آنان نیز از برگزاری این آزمون در شهر ورزنه که باعث کاهش مسیر رفت و آمدشان برای شرکت در آزمون شده بود ابراز رضایت داشتند.

انتهای پیام/ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.