سرویس: اخبار شهرستان 19:08 - دوشنبه 28 تیر 1395

امام جمعه شهر ورزنه:

عمل خلاف دستور امام خامنه ای، خسارت بزرگی به کشور وارد می کند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: بدانید خلاف دستورات و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کردن خسارت بزرگی به انقلاب، نظام و کشور وارد خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر ورزنه ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان گهربار امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص قرارگاه فرهنگی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است و مسلما باید در این قرارگاه کار دینی انجام شود تا بتوان به اهداف پیش رو دست یافت.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به انجام برنامه های دینی در قرار گاه فرهنگی اظهار کرد: در اجرای برنامه های دینی باید به علم، سیاست و مباحث اجتماعی توجه ویژه ای کرد چرا که نماز جمعه دو بعد عبادی و سیاسی دارد که در خطبه اول مباحث عبادی و در خطبه دوم به مباحث روز جامعه که مسائل سیاسی است، پرداخته می شود.

وی با بیان صفاتی چند در رابطه با امام جمعه، افزود: امام جمعه باید شجاع و در اظهار حق و ابطال باطل بر حسب شرایط زمان و مکان صراحت داشته باشد و از هیچ چیز غیر از خداوند متعال نترسد و این امر زمانی تحقق پیدا می کند که در کنار خود یار و همراه همچون اعضای ستاد نماز جمعه داشته باشد.

امام جمعه با توجه به برخی موضع گیری ها توسط بعضی از مسئولان طراز اول کشور در برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: بعضی از مسئولان با جسارت تمام برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری موضع گرفته و حرف می زنند، در این خصوص، آیا وظیفه ما در قبال این گونه مسائل سکوت است و آیا به بهانه اینکه وحدت مسلمین بهم نخورد باید از حق گفتن بپرهیزیم؟

وی با توجه به مباحث مذکور گفت: اگر ائمه جمعه با جسارت و جرات تمام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دفاع کند و همه متحدا اینگونه برخورد ها را محکوم کنند دیگر چنین جراتی پیدا نخواهند کرد که این گونه در برابر رهبری نظام موضع گیری کنند.

شامحمدی تاکید کرد: بدانید خلاف دستورات و بیانات رهبر معظم انقلاب عمل کردن خسارت بزرگی به انقلاب، نظام و کشور وارد خواهد کرد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به تامین منابع مالی در اجرای برنامه های فرهنگی خاطرنشان کرد: در کارهای دینی و اجرای برنامه های فرهنگی نیاز به منابع مالی است و باید اعضای ستاد نماز جمعه به صورت جدی در میدان حضور داشته باشند و در تامین هزینه برنامه ها و جذب منابع مالی تلاش گسترده ای را انجام دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.