سرویس: اخبار شهرستان 15:32 - جمعه 25 تیر 1395

امام جمعه روستای کفران:

امروز حکومت عربستان با کودک کشی در یمن، رذالت خود را به نمایش گذاشته است

حجت الاسلام شریفی گفت: امروز حکومت عربستان با کودک کشی و نسل کشی که در یمن انجام می دهد رذالت خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران با توصیه و سفارش مردم به تقوای الهی خطبه های خود را آغاز کرده و فرمودند اگر کسی به پناهگاه الهی یعنی تقوای الهی تکیه کند هرگز پشیمان نخواهد شد. ایشان در ادامه خطبه های امام علی(ع) فرمودند متقین کسانی هستند که چنانچه سکوت کنند سکوت کردنشان باعث ناراحت شدنشان نمی شود سکوت را بیشتر از سخن گفتن دوست دارند و هنگامی که میخندند صدای قهقه شان بلند نمی شود انسان پرهیزکار در برابر ظلمی که از طرف دشمن بر او روا می شود صبر میکند و انتقامش را به خدا می سپارد. ظلم و ستم انسان پرهیزکار به کسی نمی رسد و مردم از دست او در امانند. اگر کسی به برادر و خواهر دینی خودش ستم روا دارد خداوند به راحتی از او نمیگذرد زاد و توشه ای که در ماه رمضان به سختی جمع کرده ایم به راحتی از دست ندهیم. حجت لاسلام والمسلمین شریفی با اشاره به مناسبت های هفته مانند روز بهزیستی و تامین اجتماعی پرداخته و عرض کردند یکی از نیازهای حتمی یک جامعه سالم ، رسیدن به بهبود وضعیت زندگی است و امیدواریم مسئولین مربوطه از سلامتی و تامین آرامش جامعه کوتاهی نکنند مناسبت بعدی این هفته سالروز تاسیس شورای نگهبان است که رهبر انقلاب اخیرا اعضای شورای نگهبان را برگماشتند که وظیفه اصلی این نهاد مهم این است که قوانینی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسانند بر خلاف شرع مقدس و قانون اساسی نباشد . امام جمعه کفران در مناسبت دیگر این هفته که مربوط به پذیرش قطعنامه 598 از طرف ایران شد فرمودند این قطعنامه چند بند مهم داشت ازجمله اینکه حکومت صدام متجاوز شناخته شد دوم اینکه قرارشد طرفین درگیر به خط مرزی 1997 الجزایر برگردند و اسرا ردوبدل شوند که صدام چندین بار این قطعنامه را نقص کرده و به مرزهای ایران دوباره حمله کرد و چند هزار اسیر گرفت. ایشان در مسئله جمعیت خانواده که رهبر انقلاب تاکید زیادی بر آن دارند پرداختند و فرمودند متاسفانه رشد جمعیت کشور کم است اما در این منطقه رشد جمعیت خوبی برخوردار است. ایشان در مورد جنایت های آل سعود فرمودند: امروز حکومت عربستان با کودک کشی و نسل کشی که در یمن انجام می دهد رذالت خود را به نمایش گذاشته است. شخصیت امنیتی عربستان که دراجلاس منافقین شرکت کرده و حمایت همه جانبه از ضد انقلاب میکند بداند که سرنوشت حکومت عربستان کمتر حکومت صدام نخواهد بود. حجت لاسلام والمسلمین شریفی در آخر بیاناتشان به مسائل منطقه به خصوص کفران اشاره کردند و فرمودند کانال های 3و4 کشاورزی با کمک مردم در حال پیشروی و احداث است همچنین پروژه ترمیم و بهبود معابر کفران به خصوص فلکه کفران و فارفان انشاالله هرچه زودتر و به نحو احسن انجام بشود. امسال برداشت گندم نسبت به سالهای گذشته به حمدالله بیشتر بود که خداوند را شکر میکنیم.

photo_2016-07-16_09-38-59
سخنران پیش از خطبه ها: حجت الاسلام والمسلمین قاسمی

ایشان به مناسبت هشتم شوال که واقعه جان سوز برای سلام رخ داد گفتند حدود 87سال پیش حادثه ای پیش آمد که فرقه ضاله وهابیت با حمله وحشیانه خودشان به بقیع خصوصا به اماکن مقدس مکه و مدینه آنها را تخریب کردند و پس از آن راهی کربلا شدند و هزاران نفر را در این سرزمین مقدس قتل عام کردند و به حرم مقدس اباعبدالله دستبرد زدند و به دنبال آن راهی نجف اشرف شدند و قصد تعرض و تخریب حرم مولا امیرالمومنین را داشته که مواجه شدند با استقامت جانانه مردم آن دیار و اجازه ندادند وهابیت وارد نجف اشرف شوند. حجت الاسلام والمسلمین قاسمی فرمودند درارتباط با فرقه وهابیت کتابی است به اسم صحیح بخاری که یکی از کتب مقدس اهل سنت است و روایتی از پیامبر اکرم آمده که میفرماید منطقه نجد (عربستان سعودی) منطقه ای است که شاه شیطان ظهور خواهد کرد. بنیان گذار و موسس این فرقه ضاله شخصی است به نام محمدبن عبدالوهاب ،این مهره استعمار پیر یعنی انگلستان است. فرقه وهابیت به جز ضربه زدن به اسلام،کار دیگری انجام نداده است . اینها قابل هدایت نیستند حکومت عربستان لیاقت اداره حرمین شرفین را ندارند اینها بی لیاقتی خود را در فاجعه منا نشان دادند . امروز مارک ذلت کودک کش بر پیشانی آل سعود خورده شده است دولتی که مردم و کودکان مظلوم یمن را میکشد . همانطور که امام عظیم شان ما فرمود امروز وهابیت کانون فتنه در دنیا مبدل شده است امروز وهابیت دم از اسلام ابوسفیانی می زند و ترویج اسلام اشرافی گری و اسلام آمریکایی می کند و بعد از آن سر بر آستان سرور خود یعنی آمریکای جهان خوار می گذارد برای همین است که امام عظیم شان ما می فرماید اگر ما از جنایت های آمریکا بگذریم ، اگر روزی مسئله قدس را بر فرض محال فراموش کنیم ، اگر یک زمانی از جنایت های صدام بگذریم ، قطعا ما از جنایت های آل سعود نخواهیم گذشت . در دوران 8سال دفاع مقدس همین آل سعود بود که همه جانبه از صدام حمایت میکرد .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.