سرویس: اجتماعی 19:21 - جمعه 25 تیر 1395

مدیرعامل انجمن اوقات فراغت:

سازمان اوقات فراغت کار موازی انجام نمی‌دهد/ انجمن اوقات فراغت بازوی نهادهای دولتی

مدیرعامل انجمن اوقات فراغت کشور گفت: سازمان اوقات فراغت کار موازی انجام نداده و سازمان تنها بازوی مشورتی برای نهادهای دولتی است و امیدوارم در این راه با کمک مسئولان استانی و کشوری موفق شویم.

به گزارش اصفهان شرق، هومن رازدار ظهر امروز در نشست خبری انجمن اوقات فراغت اصفهان اظهار داشت: از اینکه نخستین شعبه خود را در اصفهان راه‌اندازی کرده‌ایم بسیار خوشحال هستیم، اوقات فراغت به قدری بزرگ بوده که اگر همه نهادهای این سرزمین دست به دست هم دهند بازهم جای کار وجود دارد.

وی افزود: به طور قطع سازمان اوقات فراغت کار موازی انجام نداده و سازمان تنها بازوی مشورتی برای نهادهای دولتی است و امیدوارم در این راه با کمک مسئولان استانی و کشوری موفق شویم.

مدیرعامل انجمن اوقات فراغت کشور در پاسخ به این سئوال که شعبه‌های جدید اوقات فراغت در کدام شهرستان‌ها راه انداری می‌شود خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک شعبه استان‌های مرکزی و یزد نیز افتتاح شود تا به شکل مویرگی فعالیت خودمان را گسترش دهیم.

گذراندن اوقات فراغت بستگی به دیدگاه اشخاص دارد

سید باقر میرعبداللهی دبیر انجمن اوقات فراغت کشور در ویژه برنامه معرفی و افتتاحیه انجمن اوقات فراغت اصفهان تصریح کرد: سعی بر این داریم تا درک جدیدی را از اوقات فراغت در مردم و مسئولان ایجاد کنیم و سپری کردن زمان به معنای اوقات فراغت نبوده و زمان لزوما یک پارامتر فیزیکی نیست و اوقات فراغت عملی است که مبتنی بر اختیار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در تعالیف و معارف دینی نیز توصیه شده تا زمان را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم گفت: اوقات فراغت هرکس با توجه به دیدگاه‌ها برای خود بوده و انجمن اوقات فراغت برای چنین طرح مسئله‌ای تشکیل شده و به دنبال انجام کارهای مکانیکی نیست، نخستین همایش اوقات فراغت که چندماه پیش برگزار شد از نظر علمی بسیار پررنگ برگزار شد و مهمانان نیز تایید بر این مسئله دارند.

رامبد جوان میزبان جشن شادی اصفهان است

محمدتقی داستانی رئیس انجمن اوقات فراغت استان اصفهان در این برنامه اظهار داشت: 20 دستگاه متولی در کشور به مقوله اوقات فراغت می‌پردازند، در دهه اخیر در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده و باید فراتر از این موضوعات صورت پذیرد، انجمن اوقات فراغت همه انرژی خود را برای اتفاقات بهتر در موضوعات مختلف می‌گذارد و دفتر انجمن در اصفهان نگاهی جز این موضوع ندارد.

وی افزود: جشن اصفهان شاد را برای 3000 مهمان پیش بینی کرده‌ایم که بیش از 50 درصد بلیط‌های این برنامه را در میان اقشار مردم و سازمان‌ها ارائه کرده‌ایم.

رئیس ستاد انجمن اوقات فراغت استان اصفهان با اشاره به این مسئله که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود رامبد جوان در قبال دریافت مبلغی سنگین در اصفهان حاضر شده خاطرنشان کرد: رامبد جوان میزبان این برنامه‌هاست و طرح این سخنان بسیار جای تاسف دارد، وی به عنوان رئیس انجمن مبلغی دریافت نکرده‌ است، برای این برنامه ما حدود 45 روز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید بگویم هیچ سازمان دولتی برای این برنامه کمک نکرده است.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.