سرویس: اجتماعی 12:22 - پنجشنبه 24 تیر 1395

اقدامی شایسته در هفته حجاب؛

نمایشگاه اقلام حجاب حرکتی ارزشی از شهرداری محمدآباد/ تصاویر

در هفته عفاف و حجاب نمایشگاه اقلام حجاب در شهر محمدآباد و در محل کانون با نوان شهر آغاز به کار کرد و می توان گفت، این اقدام به جا، از جمله اقدامات فرهنگی ایده آل توسط شهرداری این شهر بود.

به گزارش اصفهان شرق، در هفته حجاب و عفاف نمایشگاهی پربار با پتانسیل بالای جوانان فرهنگی شهر محمد آباد و همت شهردار فرهنگ دوست این شهر برگزار شد.

صبح امروز در حاشیه این نمایشگاه، مهدی نصر اصفهانی شهردار محمدآباد در زمینه حجاب و عفاف و پیگیری در راه اندازی نمایشگاه گفت: امروز وظیفه همه ماست که نه تنها به خاطر نسل کنونی بلکه به خاطر آیندگان در مساله حجاب و عفاف با قدرت وارد شویم.

وی افزود: نباید اجازه داد تا واجب شرعی خداوند به وسیله هجمه هال و تبلیغات کذب و پوچ و ناجوانمردانه دشمن به دست فراموشی سپرده شود و همه باید در این راستا همکاری جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهر محمداباد حجت الاسلام هاشمی نیز فعالیت در این زمینه را شایسته تقدیر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در کنار طرح های ماندگاری چون فاطمه شناسی بتواند به خانواده ها کمک کند تا فرزندانی شایسته را تحویل جامعه دهند و از مشکلات خانوادگی کاسته شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه و فروشگاه اقلام حجاب همه روزه صبح و عصر در محل کانون بانوان شهر محمدآباد آماده بازدید بانوان گرامی می باشد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.