سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:32 - سه شنبه 01 بهمن 1392

دکتر حق شناس:

گفتمان دینی بهترین راه در جهت شناخت نیاز مخاطب

حجت الاسلام دکترحق شناس در جلسه گفتمان دینی گفت: در این گفتمان ها باید روح مبارزه و تقابل با توطئه‌های دشمنان و بدخواهان دین اسلام و جامعه اسلامی در میان دانش آموزان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: به همت ادره سازمان تبلیغات اسلامی شهر ورزنه و آموزش و پرورش بخش بن رود گفتمان های دینی در دبیرستانهای حافظ و معرفت شهر ورزنه برگزار گردید.

 

این جلسه با موضوعات تکنولوژی های نوین واطلاعات، ارتباطات وجنگ نرم، مهارت‌های زندگی، عفاف و حجاب، روابط اجتماعی و آسیب‌ها و چالش‌ها، نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی، دین و زندگی و مبانی انقلاب اسلامی به اجرا درامد.

دکتر حق شناس

 

حجت الاسلام دکترحق شناس در این جلسه در جمع دانش آموزان گفت: در این گفتمان ها باید روح مبارزه و تقابل با توطئه‌های دشمنان و بدخواهان دین اسلام و جامعه اسلامی در میان دانش آموزان ایجاد شود.

 

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در گفتمان های دینی بیان داشت: روحانیان باید درباره جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر  در اسلام تبلیغ کنند.

 

ایشان در مورد تهاجم فرهنگی متذکر شد: دشمنان اسلام دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند تا جوانان ما را گمراه کنند، اما اگر فرهنگ حسینی در جامعه پیاده شود و از آن الگو بگیریم هیچ وقت دچار گمراهی نمی‌شویم.

 

حجت السلام حق شناس در ادامه خاطرنشان کرد: طرح گفتمان دینی از مهم ترین و مؤثرترین فعالیت‌های تبلیغی است که بیشتردر مناسبت‌های ملی و مذهبی با موضوعات گوناگون آگاهی و بینش جوانان را ارتقا می‌بخشد.

دکتر حق شناس

 

وی یکی از راهکارهای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: ارتقای همه امور دینی واجتماعی در سایه اجرای این فریضه است و با توجه به امور دینی و معنوی همراه با نشاط و شادابی ضرورت جامعه امروز است.

 

درپایان حجت اسلام دکترحق شناس  خاطر‌نشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، گامی در جهت پرورش فکری و اعتقادی نوجوانان و جوانان بوده و  انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیتهای علمی و فرهنگی در شهر ورزنه و بخش بن رود پاسخگوی نیازها و سئوالات نسل جوان، در حوزه های اعتقادی و اخلاقی باشیم.

دکتر حق شناس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.