سرویس: اجتماعی 19:09 - چهارشنبه 23 تیر 1395

قابل توجه مسئولان اداره راه شهرستان اصفهان؛

کمین گاه مرگ/ تکرار حوادث در مسیر دستجا به منشیان خبر ساز شد

پیچ تند در حوالی دیداران از توابع براآن شمالی در انتظار به سوگ نشستن خانواده ای به سر می برد؛ اما ناکام ماند.

به گزارش اصفهان شرق، متاسفانه مسیرهای کم عرض و پیچ های نامیزان و تند، در برخی نقاط شرق اصفهان، مدت هاست که شاهد جان دادن شهروندان شرق اصفهانی می باشد و در این رابطه مسئولان بارها در خصوص ترمیم این مسیرها وعده ها داده اند و لیکن « گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است»

و اما ماجرای واژگونی یک خودرو در محور براآن شمالی

به نقل از شهروند حاضر در صحنه تصادف، پیچ معروف به پیچ مرگ بارها دهان به دهان گشته است، اما انگار خواب مسئولان سنگین است.

این شهروند دغدغه مند گفت: علی رغم مکاتبات انجام شده در سال گذشته توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به مدیریت بحران استان، انگار که فقط صورت مساله تغییر یافته نه اصل مساله!

وی ادامه داد: بستنده کردن به نیوجرسی و بلوک های سیمانی وسط جاده شاید کمی قضیه را تغییر داده باشد ولی اصل ماجرا به همان منوال مانده است.

به راستی برخی بی مدیریتی ها و عدم کارشناسی در نقاط حادثه خیز به کجا منتهی می شود…

photo_2016-07-13_16-27-25

مسئولان محلی و شهرستانی این نکته را مد نظر قرار دهند که همه چیز را به پای عدم رعایت قوانین توسط رانندگان نگذارند و به یکباره در پاسخ به درخواست مردمی، عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی را علت العلل حوادث بنامند زیرا اینجا مردم و اقشار ضعیف جامعه چشمشان به نگاه مسئولان است.

انتظار می رود مسوولان در استانداری، فرمانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی استان و دیگر نهاد ها و دستگاه ها به این موضوع ورود پیدا نمایند و با یک برنامه ریزی دقیق در کوتاه ترین زمان ممکن مسیرهای پرخطر شرق اصفهان را رصد کرده و در سالی که اقدام و عمل نامگذاری شده است، حرکت به جایی انجام دهند.

اما متاسفانه همچنان مُهر محرومیت بر تارک این منطقه ولایی مشهود است و مسلما اجرای دقیق پروژه ها نظیر( ترمیم پیچ جاده هایی نظیر مسیر دستجا به منشیان واقع در براآن شمالی- محور لجنابه به گنج آباد در مسیر 15 خرداد- مسیر حادثه خیز سجزی به طرف 20 کیلومتری کوهپایه- فلکه کفران و صدها مسیر پرخطر دیگر واقع در شرق اصفهان) می تواند، در کاستن از خبرهای حادثه ای و به سوگ نشستن خانواده های بسیاری در شرق اصفهان نقش موثری داشته باشد.

طی درخواست های مردمی از این رسانه بر آن شدیم تا به بهانه انعکاس این خبر، از مسئولان ذیربط در خواست یاری رسانی به مردم همه مناطق شرق اصفهان را داریم تا با دقت فراتر در کنار مشکلات حضور یافته و راه کاری دقیق بیندیشند.

photo_2016-07-13_16-27-45

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.