سرویس: اجتماعی 12:02 - چهارشنبه 23 تیر 1395

مدیر مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان:

۱۷۶ کتاب با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی منتشر شد

مدیر مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۱۶ هزار عنوان کتاب توسط این مؤسسه به‌صورت دیجیتالی در دسترس عموم قرار گرفته است، گفت: ۱۷۶ عنوان کتاب با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید مجید نبوی درباره فعالیت‌های مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان اظهار داشت: این مؤسسه به مناسبت هفته عفاف و حجاب 176 عنوان جلد کتاب با موضوع حجاب را به صورت دیجیتالی و رایگان در فضای اینترنت و وب منتشر کرده است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند این عناوین را با جستجوی کلمه «حجاب» در سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir دریافت کنند.

مدیر مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب درباره شبیخون فرهنگی و جنگ نرم افزود: تغییر سبک زندگی زنان ایرانی و تغییر نوع پوشش آنان، منجر به از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان می‌شود.

وی با بیان اینکه این مؤسسه یک نهاد مردمی و غیردولتی است، تصریح کرد: این مؤسسه با هدایا، نذورات و موقوفات پشتیبانی می‌شود و تلاش می‌کند با نگاهی علمی در راستای تسهیل دسترسی محققان به آثار علمی و تحقیقاتی در حوزه علوم اسلامی حرکت کند.

نبویان ادامه داد: جایگزین‌کردن محتوای سودمند به جای مطالب بی‌محتوا در تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها، گسترش فرهنگ و معارف ناب قرآن و عترت، تقویت انگیزه عامه مردم به ویژه جوانان نسبت به بررسی دقیق‌تر مسائل دینی و سرویس دهی به محققان، طلاب و دانشجویان از جمله اهداف تعریف شده برای مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمه اصفهان است.

وی بیان کرد: محتوا و دیتای دیجیتالی سایت قائمیه، حاوی بیش از 16 هزار عنوان کتاب دیجیتالی است که به صورت رایگان از طریق اپلیکیشین «بازار کتاب» در چهار قالب اندروید، ویندوز فون، آی.‌او.‌اس و ویندوز قابل دریافت است، همچنین این کتاب‌ها در 6 فرمت نرم افزاری برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت آماده شده است.

مدیر مؤسسه تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان گفت: بیش از 20 هزار نفر به صورت روزانه از سایت مرکز بازدید می‌کنند که از این تعداد حدود 75 درصد کاربرانی که از سایت استفاده می‌کنند داخلی و مابقی از کشورهای آمریکا و انگلیس و کشورهای اسلامی هستند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.