سرویس: اجتماعی 21:19 - دوشنبه 21 تیر 1395

در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده مطرح شد؛

هر چادری که کنار گذاشته شود افق جدیدی پیش روی دشمن قرار می دهد/ دوری از ابتذال و حفظ پاکدامنی از مهمترین شاخصه های فرد انقلابی

حجت الاسلام طیبی فر در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده گفت: هر چادری که دور انداخته شود افق جدیدی را پیش روی دشمن قرار می دهد و امیدهای دشمن ده برابر می شود.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از حیا، اجتماع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده بعد از ظهر امروز از سی و سه پل اصفهان به سمت میدان آزادی برگزار شد.

* هر چادری که دور انداخته شود افق جدیدی پیش روی دشمن قرار می گیرد

حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم در این اجتماع باشکوه اظهار کرد: در دنیای دو قطبی جهان یک سلسه سیاسی و فرهنگی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی ایران که بساط نظام استکبار را به هم پیچید و ستون فقرات آن را لرزاند.

وی افزود: دشمن برای اینکه نظام جمهروی اسلامی را از حرکت باز دارد ابتدا به عملیات شبه نظامی دست زد و درگیری های خونی و نظامی وارد کرد که یکی از آن ها هشت سال دفاع مقدس بود اما نتوانست به انقلاب ضربه بزند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم با بیان اینکه با غفلت برخی مسئولین کار به جایی رسید که تهاجم فرهنگی که دشمن علیه ایران آغاز کرد به ناتوی فرهنگی تبدیل شد، تصریح کرد: بیداری پرچم دار و دیده بان بصیر انقلاب اسلامی هشدارهای پی در پی در این خصوص دادند اما برخی مسئولان آن را توهم دانستند و اجازه مقابله با این حرکت توفنده دشمن را به ملت رشید ایران ندادند.

وی ادامه داد: برخی از همین مسئولان حتی در خطبه های نماز جمعه هم اشرافی گری را تبلیغ کردند؛ اشرافی گری که با آن شکم سیر شود، بی یند و باری بیاید، بی دردی بیاید در حالی که این اشرافی گری باعث می شود فرد اصول انقلاب اسلامی را فراموش کند که یکی از نمونه های آن بی حجابی و بد حجابی است.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: عفت زدایی آغاز شد و عمال دشمن نیز به دشمنان کمک کردند تا زمینه نفوذ فراهم شود و از این قبیل افراد و بی عفتی ها در طول تاریخ کم نبوده است، یک زن منحرف زمینه را برای شکافتن فرق مبارک امیرالمومنین فراهم کرد، یک جاسوس انگلیسی می گوید قلعه های اسلامی اندلس فرو نریخت مگر زمانی که حجاب زنان اندلسی فرو ریخت. اگر این قلعه شکست به دنبالش هر نوع شکستی اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: هر چادری که دور انداخته شود افق جدیدی را پیش روی دشمن قرار می دهد و امیدهای دشمن ده برابر می شود.

این مقام سپاه بیان کرد: چرا رضا خان اولین سوغاتی که برای ملت ایران آورد کشف حجاب بود در حالی که در اروپا چیزهای دیگر هم پیدا می شد و در همین زمینه یک نویسند ضد انقلاب می گوید ما با جمهوری اسلامی مبارزه سیاسی نخواهیم کرد بلکه صرفا با کار فرهنگی آن را شکست می دهیم چرا که بیشن مردم عوض شده و سقوط جمهوری اسلامی کار سختی نخواهد بود.

وی ابراز کرد: یک مقام آمریکایی گفت به جای انداختن بمب بر سر ملت ایران دامن کوتاه برایشان بفرستید، کسانی که امروز در کشور اسلامی ما به بد حجابی دامن می زنند و مسئولینی که می توانند جلوی بی حجابی را بگیرند اما کاری نمی کنند و یا در سازمان خودشان کوتاهی می کنند بسیار مقصرند.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به وصایای شهدا گفت: یکی از شهدا در وصیت خود نوشته بود،مادر خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن، در تشییع جنازه ام گریه نکن، وقتی که وصیت نامه ام را خواندی گریه نکن اما زمانی که مردان ما غیرت و زنان حیا را فراموش کردند گریه کن.

وی با بیان اینکه برخی افراد بر طبل بی حجابی می کوبند، گفت: برخی بد حجابی ها از روی جهالت است، برخی از روی چشم و هم چشمی اما عده ای بی دین و دشمن انقلاب هستند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش می کنند مانند بهائیان و ضد انقلاب که برای شکستن حرمت جمهوری اسلامی حرکت می کنند و باید با ان ها برخورد کرد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم اذعان کرد: فیلم های هالیوودی و حتی داخلی مفتضح بر بی حجابی دامن می زند، برخی از همین فیلم ها با مجوز وزیر ارشاد اکران می شود؛ اما وقتی وزیر ارشاد خود آن فیلم ها را می بیند می گوید که من خجالت می کشم این فیلم را ببینم؛ باید گفت که برخی مسئولین خجالت نمی کشند حقوق جمهوری اسلامی را می گیرند اما وظیفه خود را انجام نمی دهند!

وی تاکید کرد: مردم کشور امروز در شهرهای مختلف جمع شده اند و می گویند آقایان مسئول اول مجموعه خود را در بحث حجاب سالم کنید و سپس قوانین کشور را در دانشگاه ها، مدارس، کوچه و خیابان اجرا کنید.

* دوری از ابتذال و فساد و حفظ پاکدامنی و تقوا از مهمترین شاخصه های انقلابی بودن است

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم ریاحی، معاون ستاد احیای استان اصفهان به راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس در سراسر جهان به ویژه یمن اشاره و اظهار کرد: مردم یمن امسال سه بار پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده اند و با وجودی که بیش از یکسال است در برابر جهان غرب ایستاده اند، رگبار بمب هایی که بر سرشان می ریزد را به جان خریده و در این راهپیمایی شرکت کرده و ذره ای عقب نشینی نکرده اند و به دنبال آن شاهد قیام مردم مصر و بحرین بودیم.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس پیوند مردانه و شجاعانه با آرمان های امام و انقلاب بود، افزود: امروز استکبار از یک عالم پیرمرد بحرینی وحشت زده است و او را سلب تابعیت می کند و در عراق و سرویه شاهد پیروزی های پی در پی رزمندگان اسلام هستیم و به فرموده امام اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و امروز شاهد تحقق این وعده ها می باشیم.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: امروز به شهدای عزیزمان می گوییم که جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی آمده اند تا با شما تجدید میثاق کنند تا بانک لا اله الا الله و محمد رسول الله بر جهان طنین افکند و بگویند تا مبارزه هست ما هم هستیم و به فرموده امامشان لبیک بگویند که تا ظلم و کفر و شرک است مبارزه هست و ما خواهیم ماند.

وی اضافه کرد: سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه حق خواهان و آزادی خواهان با زورگویان و مستکباران و جنایت کاران بوده و امروز هم از آن جدا نیست، اگر تاریخ با هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، محمد و ابوجهل و ابولهب، علی و معاویه شروع شده اما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهد بود و موضع ما ایستادن در جبهه حق خواهد ماند و این درسی است که قرآن به ما داد که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و امروز نشان می دهیم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انقلابی خواهیم ماند و زیر بار ظلم نمی رویم.

حجت‌الاسلام ریاحی با اشاره به شاخصه های انقلابی بودن بیان کرد: توجه به آرمان ها، توجه نکردن به خواسته های پیش پا افتاده و زندگی مادی، رهایی از ظلم و زور حاکمیت استکبار، دنبال تحقق عدالت الهی بودن در کره خاکی، اطاعت از ولایت فقیه که ما را از زیر چکمه های طاغوت رها کرد، حفظ استقلال و آزاد بودن است، اطاعت ناپذیری از حاکمان ظالم جهان، حساس بودن نسبت به دشمن و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تا نابودی آن ها، داشتن تقوای سیاسی و اجتماعی، دوری از ابتذال و فساد و حفظ پاکدامنی و تقوا از مهمترین شاخصه های فرد انقلابی است.

وی تاکید کرد: امروز با هم هم قسم می شویم که به این اصول انقلابی وفادار بمانیم و بدانیم که شهدای مدافع حرم حجت ما هستند و راه آن ها را ادامه دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.