سرویس: اخبار شهرستان 14:24 - دوشنبه 21 تیر 1395

مدیر شرکت تعاونی کامکار اژیه خبر داد:

خرید بیش از هشت هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شرق اصفهان

علیرضا محسنی از خرید بیش از هشت هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط شرکت تعاونی کامکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه، طی دو سال اخیر با اندک آبی که به سمت مزارع شرق اصفهان روانه شد، زمزمه سرزندگی کشاورزی در مزارع اژیه به گوش می رسید به نحوی که کشاورزان که در سال های خشکسالی شغلی دیگر نداشته و با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کردند، امروز با برداشت محصولات دست شکر به سوی پروردگار دراز کرده و نفس را به نیایش تبرک دادند.

کشاورزان قانع شرق اصفهانی که با معنویت عجین گشته اند، نان حلال از بازوان پرتوان خورده و برکت رزق سالشان را با زکات و پرداخت به موقع آن مزین می کنند.

امسال نیز دانه های طلایی گندم در شهر اژیه می درخشید و صدای گنجشک ها با امدن برکت کشاورزی به گوش می رسید تا بدانیم، اینجا آبادانی به چشم می آید و بس….

در این میان هستند افراد پرتلاشی که هم پای کشاورزان حرکت کرده تا محصول این عزیزان بر زمین نماند و بتوانند با فروش به موقع محصولات، هزینه کشت را به سفره بیاورند.

علیرضا محسنی مدیر شرکت تعاونی کامکار اژیه پرتلاش در راستای کمک به کشاورزان لحظه ای آرام و قرار ندارد و در این خصوص به ما گفت: به لطف خدا امسال از آغاز برداشت گندم تا کنون بیش از هشت هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود:  پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بیش از 12 هزار تن گندم خریداری شود و بتوان به موقع هزینه محصولات کشاورزان پرداخت شود.

گفتنی است در زمان تر سالی و قبل از خشکسالی های اخیر در دهه هفتاد مرکز خرید گندم اژیه با خرید 23 هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان حائز مقام کشوری و همچنین طی چند سال حائز مقام استانی شده است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “خرید بیش از هشت هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شرق اصفهان”

  1. ر گفت:

    این جهان بسیار بالا وپایین دارد ای خوشا آن زمان که پایین شود بالاها

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.