سرویس: اجتماعی 08:06 - یکشنبه 20 تیر 1395

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

مسئله آب در رأس مشکلات استان اصفهان/ انسجام خوبی برای مطالبه گری بین نمایندگان استان وجود دارد

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی گفت: نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس هم صدا و منسجم شده اند تا مشکلات استان به ویژه مسئله آب را حل کنند.

به گزارش اصفهان شرق، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، در خصوص مشکلات متعدد و ناهماهنگی بین نمایندگان استان در دوره های قبل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم با اتحاد و انسجامی که در حال حاضر بین نمایندگان استان در مجلس هست بتوانیم با قدرت مشکلات استان را پیگیری نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به برگزاری جلسه ای فی مابین نمایندگان استان در روز دوشنبه هفته گذشته گفت: با حضور ۱۷ نفز از نمایندگان استان جلسه ای برگزار و هیئت رییسه مجمع نمایندگان استان مشخص شدند ولی هنوز مجمع جلسه کاری برگزار نکرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس هم صدا و منسجم شده اند تا مشکلات استان به ویژه مسئله آب را حل کنند، تاکید کرد: ان‌شاءالله با جلسات متعدد و پی در پی که در تهران و اصفهان برگزار می شود به این مهم دست پیدا کنیم و گوشه ای از مشکل را برطرف نماییم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی مشکل آب را در رأس مشکلات استان عنوان کرد و تصریح کرد: دوشنبه هفته گذشته جمعی از نمایندگان با حضور ۲ تن از نمایندگان کشاورزان استان با وزیر نیرو در دفتر دولت در مجلس شورای اسلامی جلسه ای برگزار کردند و سؤالات و بحث هایی زیادی انجام گرفت تا این مشکل را حل و مرتفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی همچنین متذکر شد: از اول مجلس دهم تا به امروز شاید در خصوص مسئله آب چندین نامه دسته جمعی به وزیر نیرو توسط نمایندگان استان نوشته شده باشد، حتی سؤالی هم از وزیر با ۱۸ امضا آماده شد البته یک‌نفری هم که امضا نکرده بود به دلیل عدم حضور در مجلس بود ولی به حمدالله در حال حاضر وفاق و همدلی خوبی بین نمایندگان استان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.