سرویس: اخبار شهرستان 15:14 - شنبه 19 تیر 1395

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر کشور:

دولت نباید در مساله برخورد با حقوق های نجومی مصلحت اندیش باشد

حجت الاسلام دری گفت: علی رغم جدی بودن فساد، تعداد این افراد معدود است و نباید مردم را با مبالغه در اعلام مفاسد به نظام و سایر مسئولان بدبین کرد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، نماینده ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر کشور ظهر امروز در جمع نمازگزاران دهستان کفران با اشاره به اینکه کنترل نفس بعد از ماه مبارک رمضان باید مد نظر همگان قرار گیرد، گفت: برای اینکه به گناه آلوده نشویم باید زبان خود را حفظ کرده و در هر جایی سخن نگوییم و این نوعی کنترل نفس بعد از ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام دری با بازگو کردن برخی مسائل خارجی و استواری نظام اسلامی ایران در جهان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص امریکا، انگلیس و اسراییل سعی بر براندازی این نظام مقدس دارند زیرا عصبانی و ترس از این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد یا جمله مقام معظم رهبری که فرمودنند؛ اسراییل تا 25 سال آینده نخواهد بود، دارند.

وی در رابطه با مسایل داخلی با اشاره به حقوق های نجومی بعضی از مدیران افزود: همه مردم از دولت انتظار دارند در برخورد با متخلفین فقط به برکناری اکتفا نکنند بلکه تلاش کنند اموال مردم را به بیت المال باز گردانند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه امربه معروف نهی از منکر با بیان این مطلب که مساله حقوق های نجومی امروز به منزله یک غده چرکین در بدنه اجتماعی جامعه است؛ اذعان کرد: دولت کاری انجام ندهد که به سبب چند نفر معدود، مردم به دولت بی اعتماد شود.

وی همچنین با توجه به اینکه دولت در مساله برخورد با حقوق های نجومی مصلحت اندیشی برجام را انجام ندهد، افزود: علی رغم جدی بودن فساد، تعداد این افراد معدود است و نباید مردم را با مبالغه در اعلام مفاسد به نظام و سایر مسئولان بدبین کرد.

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دولت نباید در مساله برخورد با حقوق های نجومی مصلحت اندیش باشد”

  1. علیرضا گفت:

    قوه قضاییه بهتر است نسبت به مجازات غارتگران بیت المال؛ جدی تر عمل کرده. پسندیده نیست در یک کشور شیعی ؛ روزی نیست که خبر دزدی مسولی؛ روح و روان مردم انقلابی را جریحه دار نکند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.