سرویس: اقتصادی 12:34 - پنجشنبه 17 تیر 1395

چمران؛

ولنگاری مالی و ادارای فقط مربوط به فیش‌های حقوقی نیست/ نمونه‌های بیشتر در سفرهای خارجی، همایش‌ها و اهدا جوایز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درپاسخ به سوالی در خصوص حقوق‌های نجومی برخی از مدیران، با اشاره به ناراحتی مردم از این موضوع گفت: این حقوق‌های نجومی یک ولنگاری مالی و یک ولنگاری اداری است، مثل همان ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی در خصوص حقوق‌های نجومی برخی از مدیران، با اشاره به ناراحتی مردم از این موضوع گفت: این حقوق‌های نجومی یک ولنگاری مالی و یک ولنگاری اداری است، مثل همان ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

 وی افزود: این ولنگاری مالی و ادارای فقط مربوط به فیش‌های حقوقی نیست، نمونه‌های بیشتری را می‌توان در سفرهای خارجی، همایش‌ها، اهدا جوایز و امثال این‌ها یافت.

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مسئولان باید در همه‌ جا طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) عمل کنند که فرمودند: نوک قلم‌هایتان را نازک کنید، تا کاغذ کمتری مصرف کنید.

 چمران با تاکید بر اینکه دریافت حقوق‌های نجومی کار صحیحی نیست و باید با آن‌ها برخورد شود عنوان کرد: این فیش‌های حقوقی نباید باعث به وجود آمدن بدبینی بین مردم شود، همه‌ی مسئولان اینگونه نبوده و نیستند، و امیدواریم که کسانی هم که اینگونه بد عمل کرده‌اند به خودشان بیایند وب رای مردم کار کنند.

 وی درخصوص برنامه‌اش برای انتخابات سال 96 گفت: برای انتخابات بزرگان قوم باید تصمیم بگیرند، من هنوز اطلاعی ندارم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.