سرویس: غیر تولیدی 16:06 - چهارشنبه 16 تیر 1395

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی اصفهان خبر داد

پرواز بالن‌های ساخت ایران در آسمان اصفهان

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان گفت: بالن‌های ساخت داخل برای نخستین بار در جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود به پرواز در می‌آیند.

به گزارش اصفهان شرق، محمدرضا غزنوی اظهار کرد: جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود همزمان با عید سعید فطر در اصفهان برگزار می‌شود و سه روز در جریان خواهد بود.

وی ادامه داد: ورزش‌های هوایی این جشنواره شامل پاراگلایدر، پاراموتو، بالن، بانجی جامپینگ، هواپیمای رادیو کنترل پهباد، هلی‌کوپتر کنترل، هواپیمای فوق سبک دونفره و سقوط آزاد است.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان با اشاره به پرواز بالن‌ها در این جشنواره تصریح کرد: برای اولین بار بالن‌های ساخت وطنی در اصفهان به پرواز در می‌آیند که استانداردهای لازم را دارا هستند.

به گفته وی، علاقه‌مندانی که برای رشته بالن ثبت‌نام کنند، پروازی 15 دقیقه‌ای را در این بالن‌ها که 4 نفر گنجایش دارد تجربه خواهند کرد.

غزنوی تصریح کرد: این کمیته تلاش دارد تا فعالیت در این رشته‌ها را با کمترین هزینه برای تمام اقشار فراهم کند.

این مسؤول بر استانداردسازی وسایل پروازی مورد نیاز در این جشنواره تاکید کرد و بیان داشت: کارشناسان پرواز در کمیته ورزش‌های هوایی، تمام مسائل استاندارد را زیر نظر داشته و علاقه‌مندان می‌توانند بدون نگرانی به فعالیت در این رشته‌های پروازی بپردازند.

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.