سرویس: اجتماعی 10:29 - چهارشنبه 16 تیر 1395

در جاده حسن آباد به روستای الله آباد؛

سرعت غیر مجاز عید را از خانواده ی رامشه ای گرفت/ تصاویر

صبح امروز در جاده حسن آباد به روستای الله آباد در ( 6 کیلومتری شهر حسن آباد) یک دستگاه خودروی جیلی با 6 سر نشین در اثر سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی واژگون شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، حدود ساعت 8 و نیم صبح عید فطر یک دستگاه خودرو جیلی با 6 سر نشین در نزدیکی روستای الله آباد بر اثر سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی از جاده خارج شده و واژگون شد.

در اثر این حادثه هر 6 نفر مجروح شدند که یکی از مصدومین به شدت از ناحیه کمر آسیب دید.

با حضور به موقع اورژانس 115 شهر حسن آباد و هماهنگی با اورژانس هوایی الزهراء و انتقال مصدومان به جایگاه پد هوایی شهید هاشمی نیا شهر حسن آباد بالگرد اورژانس هوایی در پد هوایی شهید هاشمی نیا شهر حسن آباد فرود آمد و هر 6 مصدوم را به اصفهان منتقل کرد.

گفتنی است، چند ماه قبل خبری مبنی بر مشکل بودن فرود بالگرد و ایجاد گرد و غبار هنگام فرود و مشکل بودن جهت حمل بیمار رایزنی هایی با بخشدار و شهردار و اورژانس ۱۱۵ شهر حسن آباد انجام شد که خوشبختانه با استقبال مسئولین شهر قرار گرفت و جانمایی آن که در ۵ کیلومتری شهر حسن آباد مشخص شد انجام گردید و با پیگیری های خبرنگار اصفهان شرق و اورژانس ۱۱۵ شهر حسن آباد و همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر این مکان آماده گردید و امروز با اولین فرود بالگرد رسما افتتاح گردید.

اولین استفاده بهینه از اورژانس هوایی۱۱۵
حدود ساعت ۱۴ امروز یک دستگاه خودرو پرشیا در اثر سرعت غیرمجاز در جاده رامشه به اسفنداران با دو سر نشین واژگون شد و راننده خودرو به شدت مجروح گردید که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ شهر حسن آباد و هماهنگی با اورژانس هوایی مصدومان به پد هوایی اورژانس ۱۱۵ شهر حسن آباد انتقال یافت و بوسیله بالگرد به اصفهان منتقل گردید.

و امروز نیز به دلیل حضور به موقع اورژانس، جان 6 نفر نجات یافت.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “سرعت غیر مجاز عید را از خانواده ی رامشه ای گرفت/ تصاویر”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    پیچ موجود در مسیر رامشه به اسفنداران از خطرناک ترین پیچ های جاده ای کشور و بسیار فریبنده و مرگ بار است و باید در اولویت طرح های اصلاحی اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.