سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 13:04 - دوشنبه 30 دی 1392

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش جلگه

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی شرق اصفهان در بخش جلگه کلید می خورد

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش جلگه گفت: در دهه فجر نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی شرق اصفهان با هدف ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بخش جلگه(هرند) برگزار می شود.

سید جواد حسینی سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش جلگه پیرامون برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بخش در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی برای اولین بار در بخش جلگه برگزار می شود و طی نشستی  که با هیئت‌های ورزشی بخش جلگه برگزار شد، همه هیئات ورزشی در هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

وی بیان داشت: این جشنواره به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 بهمن ماه همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی به ایران الی 22 بهمن همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار در بخش جلگه برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی

حسینی عنوان کرد: شرکت کنندگان در رشته های فوتسال، والیبال، موتور سواری، ورزش صبحگاهی، طناب کشی، دارت، تیر اندازی با کمان، آمادگی جسمانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش جلگه اضافه کرد: حضور برای کلیه مردم عزیز بخش جلگه و بخشهای همجوار آزاد است.

حسینی به بار علمی در جلسات این ایام تصریح نمود: مباحث و جلسات ویژه جوانان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و برگزاری مسابقات کتبی و پیامکی مختلف در این ایام مبارک ویژه جوانان عزیز بخش جلگه برگزار می گردد.

سرپرست  اداره ورزش و جوانان بخش جلگه خاطرنشان کرد: گستردگی حوزه ورزش می‌طلبد سایر نهادها و دستگاه‌ها از ورزش حمایت کنند و  حمایت از هیئت‌های ورزشی سبب می شود که ورزش هرند و منطقه پویا تر و شکوفاتر بشود.

 

یک نظر در مورد “اولین جشنواره فرهنگی ورزشی شرق اصفهان در بخش جلگه کلید می خورد”

  1. علی گفت:

    ممنون از توجهتان به ورزش جوانان

    خسته نباشید به آقای حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.