سرویس: سیاسی 12:02 - سه شنبه 15 تیر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم :

FATF پوشش جبهه استکبار برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی منطقه/ روح پیش شرط (FATF) برای ایران، تقویت اسرائیل است

حجت الاسلام سالک گفت: در حقیقت FATF یک پوششی برای جبهه استکبار است که قدرت تسلط و نفوذ خود را در بین جوامع و ملت های ایستاده در برابر امریکا افزایش می دهد، بنابراین خیانت بزرگ اقتصادی دیگری نسبت به جمهوری اسلامی ایران در حال رقم خوردن است و اگر ما نقشه دشمن را به خوبی درک نکنیم ، ضررهایی را خواهیم دید.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، اعضای ۱+۵ که تقریبا همان تشکیل دهندگان FATF هستند، راه تازه‌ای برای مذاکره با ایران انتخاب کردند؛ آن‌ها این‌بار نه از طریق دستگاه دیپلماسی بلکه از طریق بانک مرکزی با ایران وارد مذاکره شدند تا بتوانند با استفاده از قراردادها و معاملات بانکی قدرت نظامی ایران را تحت تاثیر قرار دهند و از نفوذ ایران در منطقه بکاهند تا پس از آن به هدف اصلی خود که همان استحاله نظام جمهوری اسلامی است دست یابند.

حجت الاسلام  احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون تحلیل و ارزیابی از قضیه FATF  و استفاده از پوشش “سازمان بین‌المللی مبارزه با پولشویی” ، ضمن تبریک عید سعید فطر بر ملت شریف ایران، اظهار کرد:موضوع دشمنی و خصومت اسرائیل و آمریکا و ایادی آنها با جمهروی اسلامی ایران فقط در قالب یک شعار نیست، بلکه در پوشش های مختلف .و ترفندها ی متعدد صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اگر ما ه های گذشته برجامی مطرح شد که باب مذاکره باز شود، جز با هدف تسلط بر جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: هدف اول و آخر دشمن و در راس آنها آمریکا از مذاکرات و برجام های متعدد، دستیابی به راه های قانونی تسلط بر ایران است.

* FATF خیانت بزرگ اقتصادی دیگری علیه ایران است

سالک خاطرنشان کرد: تسلط بر کل منافع جمهوری اسلامی ایران روح حاکم بر همه برجام های هفت گانه مدنظر امریکاییان با ایران است، رهبر معظم انقلاب دو راه حل را اعلام کردند، یا انکه ما تسلیم بشویم و یا اقتدار کامل پیدا کنیم که هیچ کسی نتواند به ما زور بگوید و بتوانیم حرف حق خود را بیان کنیم، ما راه ایستادگی و قدرت را برمیگزینم.

نائیب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تاکید کرد: یکی از راه هایی که جبهه استکبار درصدد در اختیار گرفتن  اموال ایران  است، در قالب کارگروه اقدام مالی و مبارزه با پولشویی و مسائل مربوطه است، در اخبار منتشر شده داشتیم که هر فردی که وارد امریکا بشود، باید اطلاعات حساب های شخصیش را به مقامات امنیتی عرضه کند.

وی عنوان کرد: در حقیقت FATF یک پوششی برای جبهه استکبار است که قدرت تسلط و نفوذ خود را در بین جوامع   و ملت های ایستاده در برابر امریکا  افزایش می دهد،  بنابراین خیانت بزرگ اقتصادی  دیگری  نسبت به جمهوری اسلامی ایران در حال رقم خوردن است و اگر  ما نقشه دشمن  را به خوبی درک نکنیم ، ضررهایی را خواهیم دید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم تصریح کرد: موضوع بعدی که جبهه غربی، امریکایی در حال پیگیری است، بحث جهانی شدن و تجارت جهانی است، یعنی آنکه آنها در پی  آن هستند که جمهوری اسلامی ایران را در چهارچوب اهداف تجاری و اقتصادی خود هضم کنند و این یک نوع کنترل پنهان در مسائل اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به اینکه پیش شرط تعلیق محدودیت های کارگروه مالی مبارزه با پولشویی(FATF) قطع حمایت های مالی ایران به حزب الله لبنان و حماس است که این به معنی تقویت اسرائیل است، افزود: اصل جریان و هدف اصلی همین مطلب است، رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته و سید حسن نصر الله به صراحت موضوع حمایت های همه جانبه ایران را بیان کردند و پیش شرط (FATF) در همین رابطه شکل گرفت.

سالک اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران نباید به  هیچ بهانه ای اجازه سست شدن جبهه مقاومت اسلامی   و گروه حزب الله لبنان را بدهد، این رسالت ایران است، فریضه دفاع از مظلوم در هر کجای جهان به عنوان دکترین امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر نظام اسلامی ایران فرض است.

وی در پایان به بحث حقوق های نجومی مدیران  پرداخت و گفت: حقوق های نجومی مصداق غارت بیت المال است و کسانی که  عامل نصب  این مدیریان شده اند و هر فردی که دراین راه نقش داشته است،باید همگی در مقام قضایی جمهوری اسلامی  قرار گیرند و دادگاه هایی برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.