سرویس: غیر تولیدی 11:15 - سه شنبه 15 تیر 1395

پیام بخشدار جرقویه علیا به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر/

عید فطر روز گردهمایی و نمایش اتحاد و همدلی مسلمانان می باشد

عید فطر، روز همیاری و گردهمایی‌های باشکوه مؤمنان و مسلمانان است تا در صفوف به هم فشرده، اتحاد و یکدلی خود را بیش از پیش نمایان سازند

به گزارش اصفهان شرق، اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ و وَاَهْلَ الْجُودِ والْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ .

عید فطر، روز همیاری و گردهمایی‌های باشکوه مؤمنان و مسلمانان است تا در صفوف به هم فشرده، اتحاد و یکدلی خود را بیش از پیش نمایان سازند و خوشا  به حال کسانی که در پرتو این ماه و در سایه پر فیض شب های قدر با ستایش و پرستش خالصانه دل و جان خود را از غبار و آلودگی های گناهان شستشو داده و به پاس این موفقیت بزرگ ان عید بزرگ مسلمان را جشن می گیرند..

بهزاد فر در ادامه افزود:

در این عید بزرگ از خداوند می خواهیم به همه کسانی که به روشهای مختلفی در خدمت به این نظام اسلامی می‌کوشند( مخصوصا مقام معظم رهبری حضرت ایه الله خامنه ای) تا پرچم توحید و عدالت را جهان گستر کنند، توفیق خدمت خالصانه و صادقانه و طول عمر تا ظهور حضرت مهدی عطا نماید.

باز خداوند متعال را می‌خوانیم در این عید سعید فطر، همه مردم ایران را، همدل و یکصدا در کنار همدیگر در کمال صحت نگه دارد، دلهای آنان را نسبت به هم خاشع و مهربان گرداند و تک تک مردم ایران را از هر رنگ و ‌نژاد مصداق تام و تمام رحماء بینهم قرار دهد..

اینجانب  خدتگذار شما مردم عزیز،عید بندگی را به همه مردم شریف ایران خصوصا مردم ولایتی و مذهبی جرقویه علیا تبریک و شادباش عرض می‌کنم؛ باشد که در نماز عید، این میعاد‌گاه عظیم مؤمنان، جلوه‌های عطوفت و مهربانی مسلمانان نسبت به هم بیش از پیش تازه و متجلی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.