اصفهان شرق

تمهیدات لازم در برگزاری با شکوه نماز عید فطر انجام شد

کدخبر: 106599
1395/04/15 در ساعت 12:07

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، طی جلسه ای که با حضور اعضای ستاد نماز عید فطر برگزار شد، دبیر ستاد برگزاری نماز عید فطر در شهر حسن آباد ضمن تبریک عید سعید فطر به شهروندان گفت: شهرداری شهر حسن آباد در جهت برگزاری با شکوه نماز عید فطر تمام امکانات خود را بکار خواهد بست چرا که عید سعید فطر بزرگترین عید مسلمانان بوده و نمازگزاران بعد از یکماه روزه داری و عبادت مزد خود را از خداوند متعال خواهند گرفت.

شهردار حسن آباد با اشاره به اینکه تصمیمات اتخاذ شده در راستای راحتی شهروندان است، اظهار کرد: جهت ایجاد نظم و انضباط در رفت و آمد وسائل نقلیه هماهنگی های لازم با بسیج و کلانتری انجام شده است تا بهترین خدمات در این روز بزرگ به شهروندان ارائه شود.

ایروانی افزود: بعلت هوای گرم و رفاه حال نمازگزاران مقرر شد که حرکت مردم راس ساعت 7 صبح از میدان نماز به طرف گلستان شهدا بوده و اقامه نماز راس ساعت 7 و نیم انجام شود.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطربه شهروندان از مردم مذهبی شهر حسن آباد خواست جهت برگزاری با شکوه نماز عید فطر راس ساعت مقرر در جایگاه نماز حضور بهم رسانند.

گفتنی است، نماز عید فطر امسال توسط حجه السلام شیخ علی محمد منصوری اقامه خواهد شد و خطبه های نماز توسط حجه السلام شیخ محمد جمشیدی قرائت می شود.

شایان ذکر است اقامه نماز عید فطر در روستاهای مجاور نیز با همکاری دهیاران و اعضای شورا های اسلامی برگزار خواهد شد.