سرویس: اجتماعی 16:06 - دوشنبه 14 تیر 1395

استاندار اصفهان:

۲۷۴۰ واحد برای دریافت تسهیلات بسته حمایتی دولت در استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند

استاندار اصفهان با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۴۰ واحد برای دریافت بسته حمایتی دولت تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۲۵۷ مورد از این درخواست‌ها مربوط به واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش است.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اظهار داشت: تاکنون 223 جلسه در کارگروه‌های تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل‌ شده و یک هزار و 125 مصوبه به تصویب رسیده است از این میان 696 مصوبه تاکنون اجرا شده و 429 مصوبه نیز در دست اقدام است.

وی افزود: استان اصفهان از لحاظ ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات رتبه نخست را در کشور دارد و در معرفی متقاضیان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات رتبه سومی کشوری را به خود اختصاص داده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه 2 هزار و 740 واحد برای دریافت بسته حمایتی دولت تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و 210 مورد مربوط به بخش کشاورزی است گفت: در جلسات آینده باید عملکرد بانک‌ها موردتوجه قرار گیرد تا روند معرفی واحدها به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تسریع شود و خروجی آن‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 409 درخواست برای دریافت بسته حمایتی دولت مورد بررسی قرار گرفته است گفت: در این راستا 348 درخواست تایید شده است.

زرگرپور افزود: 257 مورد از این درخواست‌ها مربوط به واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و 91 درخواست مربوط به طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع با ارائه این تسهیلات 6 هزار و 538 شغل تثبیت و 3 هزار و 916 اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه همه مسئولان کشور معتقدند که مشکلات اقتصادی مهم‌ترین چالش کشور است گفت: برای برطرف کردن این مشکلات اقتصاد مقاومتی حرف نخست را خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه دولت بیشتر بر روی حل مشکلات واحدها کوچک اقتصادی متمرکز شده است گفت: بسته حمایتی دولت به واحدهای کوچک به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.