سرویس: اقتصادی 14:04 - شنبه 12 تیر 1395

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

دریافتی اعضای شورای شهر اصفهان 3 میلیون و 300 هزار تومان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دریافتی اعضای شورای شهر اصفهان براساس میزان ساعت حضور خود و حق‌الجلسه مبلغی معادل 3 میلیون و 300 هزارتومان است که بر مبنای پایه حقوق شهردار نیز محاسبه می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، رضا امینی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مردم مومن، آگاه، بصیر و موقعیت‌شناس اصفهان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس و در دفاع از مسلمانان فلسطین، فریاد آزادی‌خواهی سرداده و بار دیگر برگی زرین در دفتر تاریخ نگاشتند.

وی با اشاره به رویدادهای تاریخی هفته گذشته که بیشترین آمار جنایات استکبار در این تاریخ رخ داده است، افزود: در دوره معاصر نقض حقوق بشر توسط استکبار همچنان ادامه دارد به طوری که نبردهای نیابتی، بین شیعه و سنی توسط آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود به راه انداخته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر انقلاب پیشرفت ایران را در حفظ روحیه انقلابی می‌دانند و مسلما هر زمانی که ما به روحیه انقلابی خود تکیه کردیم، به موفقیت دست یافته‌ایم؛ رهبر انقلاب فرمودند:«تجلیل از خانواده شهدا به تنهایی کافی نیست» بنابراین باید روحیه ایثار و شهادت نیز در بین مردم نهادینه شود و مردم با تفکر شهدا آشنا شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ای که توسط صدا و سیما، دادگستری، ستاد حمایت از زندانیان و ستاد دیه اجرا شده بود، خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» باعث آزادی بسیاری از زندانیان غیرعمد شد که این کار علاوه بر فرهنگ‌سازی روحیه ایثار، باعث کارآمدی زندانیان در عرصه‌های اجتماعی نیز شد.

امینی با اشاره به افشای برخی از فیش‎‌های حقوقی مدیران و تبدیل آن‌ها به یک چالش اجتماعی تصریح کرد: فیش حقوقی مدیران، فضای ویژه‌ای را در جامعه ایجاد کرده و این در حالی است طبق فرموده مقام معظم رهبری، این موضوعی استثنایی است و در مورد همه مدیران این قضیه صدق نمی‌کند.

وی مطلع بودن مردم از این موضوعات را حق آنان دانست و بیان داشت: مردم باید بدانند چه کسی خدمت به مردم، و چه کسی خیانت به بیت‌المال می‌کند و البته لازم است قوانینی که باعث وقوع چنین جریاناتی می‌شود، توسط مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان تاکید کرد: دریافتی اعضای شورای شهر اسلامی شهر اصفهان براساس میزان ساعت حضور خود و حق‌الجلسه است که البته سقف ساعات آن 60 ساعت است، مبلغی معادل 3 میلیون و 300 هزارتومان که بر مبنای پایه حقوق شهردار نیز محاسبه می‌شود، دریافت می‌کنند.

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.