سرویس: اجتماعی 17:40 - یکشنبه 17 شهریور 1392

صبح امروز در اصفهان

همایش مسئولان مطالعات عشایر سراسر کشور آغاز شد

همایش مسئولان مطالعات عشایر سراسر کشور در جهت ساماندهی عشایر در اصفهان آغاز شد.

علی‌محمد یوسفی در اصفهان با اشاره به برگزاری همایش مسئولان مطالعات عشایر سراسر کشور در اصفهان اظهار داشت: این همایش از امروز صبح آغاز شده تا فردا بعد از ظهر در مرکز آموزش فرهنگی شماره سه خانه معلم اصفهان با هدف سامان‌دهی عشایر ادامه دارد.

وی ادامه داد: حدود 45 نفر از مدیران مطالعات عشایری کشور به همراه عده‌ای از مدیران عشایر کشور در این همایش به تبادل اطلاعات و بیان برنامه‌های خود می‎پردازند تا مشکلات عشایر بررسی و حل شود.

مسئول مطالعات و توسعه عشایر اصفهان گفت: در این همایش دوروزه برنامه‎ها و پروژه‌های سامان دهی عشایر در گذشته و حال و آینده بررسی می‎شود.

این مسئول عنوان کرد: خدمت رسانی به عشایر، اشتغال، دام داری، تامین علوفه، تامین زیرساخت‎ها، بهداشت، کشاورزی، صنایع دستی و تمام مباحث مربوط به عشایر در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.

یوسفی اذعان داشت: مباحث به صورت کاملا علمی با حضور اساتیدی از دانشگاه‎های تهران و اصفهان برگزار می‎‎شود.

وی افزود: برنامه راهبردی عشایر کشور 20 ساله بود که پنج سال آن گذشت و در حال حاضر 15 ساله است که تا سال 1404 ادامه دارد و بر همین اساس در این همایش به برنامه ریزی و بازنگری در این زمینه می‎پردازیم.

دبیر این همایش متذکر شد: سند راهبردی عشایر در همایش مسئولان مطالعات عشایر بررسی و تدوین می‎شود. در این همایش از 27 استان کشور شرکت کننده داریم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.