سرویس: اجتماعی 10:23 - جمعه 11 تیر 1395

هم نوا با امت اسلامی ، هم پای ولایت

نصف جهان فریاد « اسرائیل را برمی چینیم» سرداد/ راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان آغاز شد

امروز اصفهانی ها همپای ولایت برای آزادی مظلومان جهان به ویژه فلسطین و قدس شریف دست در دست یکدیگر به خیابان ها آمدند و برائت و انزجار خود را از هر نوع تفکر صهیونیزمی و استکباری با هر لباس، پرچم و اسمی را اعلام کردند و بار دیگر بر اصل مبارزه با ستمگر، انقلاب اسلامی ایران تاکید ورزیدند.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، دقایقی پیش مردم روزه‌دار دیار نصف جهان همگام و هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی و همچنین مردم آزادی‌خواه جهان پا به عرصه حمایت از مظلوم و دشمن ظالم نهادند و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی، مذهبی و قومی بر اساس مکتب و آیین دینی و انسانی خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و بر همین منوال مردم ولایتمدار، انقلابی و اسلام دوست اصفهان از ساعات ابتدایی در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند تا دست در دست هم و به‌صورت متحد و یکپارچه انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و سران کشورهای عربی منطقه در مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی به جهانیان اعلام کنند.
گفتنی است مردم روزه‌دار نصف جهان اعم از پیر و جوان، کوچک  و بزرگ، زن و مرد با اعتقاد قلبی و در پاسخ به ندای تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم به خون غلتیده غزه در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و با شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آل سعود جانی، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر ظالم حمایت از مقاومت و مقابله با سازش و انزجار از نسل‌کشی مستکبرین و زورگویان در کشورهای منطقه و همچنین فریاد «تا ما هستیم فلسطین هست مگر ما را بکشند که فلسطین از بین برود» را فریاد می‌زنند.

امروز ۱۱تیرماه، مصادف با ۲۵ رمضان ۱۳۹۵مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه اصفهان همچون گذشته که در همه عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک‌گویی با بانگ پرخروش رهبر معظم انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین و سایر ملت‌های آزاده خواه چون بحرین و یمن و سوریه را  اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

مردم آزادی خواه اصفهان  از مسیر‌های هشت‌گانه تعیین‌شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان حرکت خود را به سمت میدان امام (ره) آغاز کرده و درنهایت در این میدان تجمع کردند و تصویری از سیل خروشان خود را از دریچه دوربین‌های عکاسان و فیلم‌برداران به جهانیان منعکس کردند.

شرکت‌کنندگان و ملت روزه‌دار اصفهان هم‌نوا با امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارها و حمل پارچه نوشته‌ها و شعارنوشته‌هایی انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی در کشورهای اسلامی به‌ویژه فلسطین اشغالی ابراز کردند.

در روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسراییل از هر کوی و برزن نصف جهان به گوش می‌رسد و مردم با شرکت گسترده و پرشور همراه باشعور خود خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به جهانیان نشان می‌دهند.

از ویژگی های راهپیمایی روز قدس امسال، بلند شدن فریاد ها علیه داعش و گروه های تکفیری و همچنین آل خلیفه و آل سعود بود،بخشی از شعارهای سرداده شده در راهپیمایی امسال، عبارت است از

جنایت اسرائیل      جنایت آمریکاست
این همه قتل و غارت    حمایت آمریکاست

* * *
داعشی و تکفیری     عامل اسرائیل‌اند
با همه جنایت          گروهکی ذلیل‌اند

در کشتن مسلمان      در هر دیار و کشور
داعشی و اسرائیل       متحد یکدیگر

* * *
مسلمانِ مجاهد        شهادتش حیات است
اتحاد اتحاد               تنها ره نجات است

رژیم آدم کش آل سعود                                    داغ دل امّت ما را فزود
اگرچه هر کشته کفن می شود                        پیروزی از آن یمن می شود
فریاد ما در همه جا طنین است                    قدس شریف آزادی ات یقین است
نابود می شوند به لطف خدا                         سعودی و صهیونیست و آمریکا

28246437_19482137cbcaa
مردم شهیدپرور و مؤمن و انقلابی اصفهان همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور یکپارچه معنادار خود حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده و مبارزه با خوی استکباری، سلطه‌گری و اشغالگری را ثبت کرد.

مردم ولایتمدار نصف جهان ضمن لبیک به رهبر خود درخواست مراجع عظام تقلید خود مبنی بر حمایت از مظلومان جهان را اجابت کرده و باذوق و شوقی مثال‌زدنی به خیابان‌ها آمدند و روزه‌داری نه‌تنها مانعی برای راهپیمایی آنان نبود بلکه این حمایت را مستحکم‌تر کرد.
در طول مسیر راهپیمایی، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی به چشم می‌خورد و ایستگاه‌های اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی نیز فعال بودند.
اقلیت‌های مذهبی ازجمله ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان هم هم‌نوا با دیگر مردم دیار نصف جهان در حال پیوستن به راهپیمایان هستند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر و نوشته‌هایی از فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین و قدس و اهمیت آزادسازی آن برای جهان اسلام، بر تحقق این امر مهم تأکید کردند.

در این مراسم پرچم‌ رنگی لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا صاحب‌الزمان، القدس لنا، ما در کنار کودکان غزه ایستاده‌ایم و پرچم‌های فلسطین، حزب‌الله لبنان و عراق در کنار پرچم سه رنگ کشورمان در دستان زنان، مردان و نوجوانان شرکت‌کننده خودنمایی می‌کند.

راهپیمایان در طول مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی همچنین آدمک‌های سران رژیم صهیونیستی و آمریکا و پرچم‌های آن‌ها را به آتش کشیدند و نشان دادند که هیچ‌گاه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

حضور کودکان پرچم به دست و در آغوش پدر و مادر روزه‌دار، سالخوردگان عصابه‌دست، جانبازان، ورزشکاران رزمی‌کار، عشایر و دیگر اقشار مردم شور و نشاط خاصی به این مراسم بخشیده است.
ورزشکاران اصفهانی نیز با لباس‌های ورزشی در صف‌های راهپیمایی روز قدس حضور داشتند.
برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس، طراحی و کتب و همچنین مسابقه‌های متعدد کتاب‌خوانی، نقاشی و دینی، سیاسی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در میدان امام خمینی از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت روز قدس در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم شریف اصفهان انجام شد.

امروز در جای‌جای اصفهان، حماسه‌ها خلق شد و دشمن بار دیگر از حضور یکپارچه و صمیمی مردم ایران اسلامی ناامید شد و دانست که عشق به فلسطین در رگ‌های مردم ایران جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.