سرویس: غیر تولیدی 08:20 - پنجشنبه 10 تیر 1395

آخرین امید ذوب آهن هم ناامید شد

بعد از جدایی کاوه رضایی از ذوب آهن حداقل انتظار این بود که نماینده فوتبال اصفهان قید پول رضایتنامه حسن زاده را بزند و با کدخدا منشی مشکل گل محمدی و این بازیکن را حل کند تا لااقل در فصل بعدی لیگ بازیکنی برای حضور در خط حمله ذوب آهن در لیست حضور داشته باشد اما اختلافات کهنه کار دست ذوب آهن داد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز ریزش ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و این بار بازیکن دیگری از بین مهره های خوب و باکیفیت ذوب آهن جدا شد تا فوتبالش را در تیم سایپا ادامه دهد. جدایی مسعود حسن زاده در حالی قطعی شد که شنیده می شود ذوب آهنی ها از بابت صدور رضایتنامه او مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان به حساب خودشان واریز کردند و از این راه دست به درآمدزایی هم زده اند تا از طریق این پول حداقل درصدی از مشکلات مالی خودشان را کم کنند. در این میان و بعد از جدایی کاوه رضایی از ذوب آهن حداقل انتظار این بود که نماینده فوتبال اصفهان قید پول رضایتنامه حسن زاده را بزند و با کدخدا منشی مشکل گل محمدی و این بازیکن را حل کند تا لااقل در فصل بعدی لیگ بازیکنی برای حضور در خط حمله ذوب آهن در لیست حضور داشته باشد اما اختلافات کهنه کار دست ذوب آهن داد و حسن زاده تصمیم گرفت از ذوب آهن جدا شود و به سایپا برود.

حتی در روزهای گذشته باشگاه ذوب آهن چراغ سبزی نصف و نیمه به مهاجم خودش نشان داد تا او را در اصفهان نگه دارد اما اختلافات آنقدر زیاد بود که حسن زاده ترجیح داد از اصفهان برود.

از آخرین کنفرانس مطبوعاتی سعید آذری بیشتر از ۶ ماه گذشته ولی هنوز هم خبرنگاران اصفهانی به یاد دارند که مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با قاطعیت تمام از بدهی ۱۳ میلیاردی باشگاهش صحبت کرد و شکی نیست که این موضوع در زمان نقل و انتقالات فصل بزرگترین ضربه را به ذوب آهن زده است. عملکرد ذوب آهن به گونه ای بوده که حتی سروصدای یحیی گل محمدی همیشه ارام هم در آمده و او با گلایه از اینکه از بین لیست بازیکنان مورد نیازش حتی یک نفر هم جذب نشده از همین حالا انتظارات را نسبت به تیم خودش کاهش داد.

به هر حال ذوب آهن در دو سال گذشته به دو عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرده و طبیعی است که هواداران این تیم در انتظار موفقیت تیمشان در فصل آیند هم باشند اما مشخص نیست که چرا در باشگاه ذوب آهن اینقدر سکون و آرامش وجود دارد و کاملا مشخص است که آنها دغدغه آنچنانی برای جذب بازیکن ندارند. البته این باشگاه در جریان رقابتهای لیگ دوازدهم و سیزدهم بحران فوتبالی در رابطه با کمبود بازیکن را احساس کرده است و سعید آذری به خوبی می داند که ادامه این روند ممکن است به ضرر تیمش تمام شود.

البته مدیرعامل ذوب آهن با اطمینان از این موضوع صحبت می کند که تیمش با همان نفرات فصل گذشته خودش هم شانس قهرمانی در فصل فوتبال ایران را خواهد داشت ولی نکته مهم اینجاست که ۵ بازیکن ذوب آهن که نفرات اصلی این تیم هم بده اند تا به امروز از ذوب آهن جدا شده اند و ذوب آهن به سختی نیمی از ترکیب فیکس سال گذشته خودش را خواهد داشت و بقیه تلفیقی از بازیکنان جوان و جویای نام هستند که بعید به نظر می رسد در سال اول حضورشان شرایط را به سود ذوب آن رقم بزنند.البته یک راه حل دیگر هم وجود دارد و مدیران ذوب آهن می توانند از یحیی گل محمدی انتظار قهرمانی نداشته باشند و فقط از او بخواهند که در نیمه دوم جدول حضور داشته باشد چون تنها در این صورت است که ذوب آهن در لیگ دچار مشکل نمی شود وگرنه در لیگی که تمامی رقبا تا دندان مسلح شده اند با این هزینه ها نمی توان یک تیم آماده را به دیدار رقبای قدرتمند خودش فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.