سرویس: اخبار شهرستان 19:24 - چهارشنبه 09 تیر 1395

استقبال چشمگير مردم از پارک خانواده و شهيد فهميده محمدآباد

در شب هاي ماه مبارک رمضان پارک هاي خانواده و شهيد فهميده شهر محمدآباد ميزبان خيل روزه داران و مردم شريفي است که لحظات افطار و ساعات پس از آن را در اين پارک ها سپري مي کنند.

به گزارش اصفهان شرق، با توجه به عنايت مناسبي که به پارک ها و فضاهاي سبز شهر در سال هاي اخير انجام شده است امسال هم شاهد استقبال گسترده و چشمگير مردم شهر محمدآباد و مردم شهرها و روستاهاي همجوار از مجموعه پارک خانواده و پارک شهيد چمران هستيم.

به گزارش روابط عمومي شهرداري محمدآباد در شب هاي ماه مبارک رمضان پارک هاي خانواده و شهيد فهميده شهر محمدآباد ميزبان خيل روزه داران و مردم شريفي است که لحظات افطار و ساعات پس از آن را در اين پارک ها سپري مي کنند.
شهرداري و شوراي اسلامي شهر محمدآباد تلاش کرده اند تا همه امکانات اصلي و حاشيه اي در اين مجموعه پارک فراهم گردد.نمازخانه سرويس بهداشتي وسائل بازي کودکان ميز پينگ پنگ جهت بزرگسالان و کليه امکانات رفاهي در اين مکان در کنار منظره زيبا و نورپردازي مناسب سبب شده است تا مردم شهر و بخش اين مکان را براي گذران ساعات شب هاي تابستان خود  و پهن نمودن سفره هاي افطار انتخاب کنند.
روابط عمومي شهرداري محمدآباد ضمن تقدير از حسن انتخاب همشهريان و مردم شريف بخش اعلام مي نمايد در همه ساعات شبانه روز از طريق سامانه پيامکي 30007030939393 اماده دريافت پيشنهادات و انتقادات شما بزرگواران در زمينه فضاهاي سبز و اماکن تفريحي شهر مي باشد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.