سرویس: اجتماعی 18:05 - چهارشنبه 09 تیر 1395

مهدي نصر اصفهاني:

شهرداري محمدآباد در مقابله با سالک پيشتازي مي کند

با انجام فعاليت هاي فرهنگي،خدماتي،بهداشتي و … شهرداري محمدآباد در مقابله با سالک پيشتازي مي کند

به گزارش اصفهان شرق، مهدي نصر اصفهاني شهردار شهر محمدآباد گفت: ما امسال در مدت زمان بيشتر و مناسب تر تقريبا از روزهاي اول سال مقابله با سالک را آغاز کرد.

وی ادامه داد: ابتدا با نصب بنر ها و نکاتي که مي بايست مورد توجه شهروندان قرار گيرد سعي در فرهنگ سازي و پيشگيري از سالک داشت که اين عمل مورد تقدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان نيز واقع شد و از شهرداري محمدآباد بابت اين فرهنگ سازي تقدير شد.

شهردار محمدآباد افزود: از طرفي در زمينه هاي خدماتي دو مرتبه لانه کوبي انجام شد و نخاله هاي ساختماني هم جمع آوري شد تا زمينه اي براي تکثير سالک فراهم نگردد.
مهدي نصر اصفهاني گفت: سومين اقدام شهرداري محمدآباد توزيع پمادهاي ضد حشره درب منازل همشهريان بود که در اين اقدام بيش از هزار مورد توزيع پماد داشتيم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
مهدي نصر اصفهاني شهردار محمدآباد در پايان خاطرنشان کرد: : ما تمام تلاش خود را براي سلامتي همشهريانمان به کار گرفته ايم و اميدواريم همشهريان عزيز هم با رعايت نکاتي که قبلا در برنامه هاي مختلف رسانه اي نموده ايم در راه مقابله با سالک قدم بردارند تا بتوانيم امسال را با کمترين آمار ممکن و به فضل الهي بدون آمار سالک پشت سر گذاريم.
شايان ذکر است با پيگيري هاي شهردار محترم شهر محمدآباد و رئيس محترم شوراي اسلامي شهر دستگاه کرايو جهت بهداشت مرکز محمدآباد در حال تهيه است تا در صورت بروز گزيدگي سالک به ياري فرد آسيب ديده بشتابد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.