سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 01:02 - پنجشنبه 10 تیر 1395

در ستاد روز جهانی قدس جرقویه مطرح شد:

روز قدس روز تقابل حق با باطل است/ مشت محکم مردم کویر بر دهان صهیونیسم جهانی

جلسه هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس با حضور مسئولان مربوطه با هدف حضور گسترده مردم روزه دار کویر جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، امشب جلسه ای پیرامون دعوت برای حضور گسترده مردم ولایی شرق اصفهان برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و حضور گسترده مردم در این مراسم، گفت: روز قدس تقابل حق و باطل است و تبلیغ روحانیون در جهت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز باید طی این دو روز باید به صورت گسترده انجام شود.

بهزادفر اظهار کرد: بر همه مسلمانان جهان واجب است که با حضور با شکوه خود در راهپیمایی این روز بزرگ حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و به دشمنان بفهمانند که بعد از شصت سال با صرف هزینه های بسیار سنگین که در پی تضعیف و از بین بردن این روز بوده اید نه تنها روز قدس و مسئله فلسطین تضعیف نشد بلکه هر سال این روز با شکوهتر و حضور بیشتر در کشورهای اسلامی گرامی داشته می شود.

وی در پایان از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بخش جرقویه علیا خواست با شرکت همه جانبه و با شکوه تر از سالهای قبل در این راهپیمایی حمایت خود را از بیانات مقام معظم رهبری و مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

شهردار شهر حسن آباد نیز روز قدس را روز آگاهی بیداری امت اسلام دانست و افزود: روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

حسین ایروانی در پایان تاکید کرد: مردم ولایتمدار و مومن و شهید پرور شهر حسن آباد ضمن تبعیت از آرمانهای خمینی کبیر و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب پر شورتر از سالهای گذشته با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد وتعهد و بیداری و آگاهی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی در شهر حسن آباد راس ساعت 9 صبح از محل میدان نماز به طرف گلزار شهدا شهر برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.