سرویس: اجتماعی 16:06 - چهارشنبه 09 تیر 1395

مدیرکل ارشاد اصفهان مطرح کرد

آخرین جزئیات برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان/ هفته نخست مهرماه، زمان احتمالی برگزاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با بیان اینکه هفته نخست مهرماه زمان احتمالی برگزاری جشنواره فیلم کودک خواهد بود، گفت: در صورت عدم موافقت شهرداری برای این زمان پیشنهادهای دیگر ارائه می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  با اشاره به زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در جلسه معاون سینمایی وزارت ارشاد و تعدادی از مسئولان این وزارتخانه با شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان، مقرر شد برای تعیین زمان برگزاری این رویداد شهرداری ‌اصفهان تفاهمنامه‌ای تنظیم کرده و به تهران ارسال کند.

وی افزود: پس از تدوین این تفاهم‌نامه مسئولان وزارت ارشاد آن را امضا کردند و نزدیک به 10 روز پیش، شهرداری اصفهان این تفاهم‌نامه را دریافت کرده و در صدد اجرای آن برآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به زمان برگزاری سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان بیان کرد: پیشنهاد ابتدایی‌ برای برگزاری‌ جشنواره در سال جاری هفته نخست مهرماه است و دلیل انتخاب این زمان برگزاری جشنواره پیش از آغاز ماه محرم است.

وی درباره احتمال برگزاری این جشنواره در هفته نخست مهر امسال اظهار داشت: هفته نخست مهرماه، پیشنهاد ابتدایی به شمار می‎رود و با سال‌های دیگر تقارن دارد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز انجام شود.

ارزانی خاطرنشان کرد: این زمان تنها در صورتی به تصویب نمی‌رسد که برای شهرداری مشکلی در هماهنگی هتل‌ها و یا برگزاری در این بازه زمانی وجود داشته باشد و دراین صورت زمان‌های دیگری برای برگزاری پیشنهاد می‌شود.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.