سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:12 - شنبه 28 دی 1392

افشاگری سام درخشانی در فوتبال برتر

هنرپیشه سریال پژمان در مورد علت حضورش در برنامه فوتبال برتر دست به افشاگری زد و گفت: به ما گفتند دربی بار فنی ندارد شما بیایید تا برنامه جذاب شود.

به گزارش اصفهان شرق، سام درخشانی هنرپیشه‌ای که  به عنوان یکی از میهمانان ویژه برنامه فوتبال برتر بود. در پایان مسابقه از حضور خود در این برنامه دفاع کرد. او خطاب به بینندگان گفت خیلی از من بابت حضور در این برنامه تخصصی فوتبال در همین چند ساعت انتقاد کردند و گفتند چرا به جای کارشناس فوتبال وارد برنامه ورزشی شدی!! اکنون می‌خواهم یک مسئله را بگویم اینکه؛ وتقی برای این برنامه دعوت شدیم گفتم چرا من باید بیایم که گفتند پیش از مسابقه به ما گفتند این بازی بار فنی ندارد و شما بیایید تا برنامه جذاب و سرگرم کننده شود.

درخشانی ادامه داد: اکنون در پایان دربی هم همه فهمیدند که حق با دوستان بوده که ما را به این برنامه دعوت کردند زیرا همه دیدند که فوتبالی را در دربی ندیدیم.

در جریان برنامه نیز این هنرپیشه به کنایه و شوخی مطالبی را به پژمان جمشیدی که او هم در برنامه حضور داشت گفت اینکه برخی از فوتبالیست ها حالا هنرپیشه شده‌اند و حتی می‌خواهند خواننده شوند!

در برنامه فوتبال برتر پژمان جمشیدی، سام درخشانی دو بازیگر سریال پژمان و احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک حضور داشتند تنها میهمان فوتبالی این برنامه محمد نوازی بود که او فقط حرف فنی در این برنامه زد. البته پژمان جمشیدی هم پیش از شروع دربی گفت تصور می‌کنم بازی زیبایی از کار دربیاید! اما در پایان مسابقه گفت من خیلی خوب کارشناشی می‌کنم من را برای بازی‌های اروپایی هم دعوت کنید.

منبع: دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.