سرویس: غیر تولیدی 12:12 - سه شنبه 08 تیر 1395

مگويان:

با منصوريان قهرمان می‌شويم/ یکی از خواسته‌هایم در فصل جدید فتح دربی است

هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال با انگیزه مضاعف سر تمرینات آبی‌ها حاضر شد با این امید که در کنار سرمربی جدید به قهرمانی در لیگ برتر ایران دست پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق، مدافع ملي‌پوش ارمني هم سر تمرين استقلال حاضر شد تا جمع آبي‌ها جمع شود. هراير مگويان مثل هميشه سربه‌زير و بدون حاشيه پاسخگوي سوالات‌مان شد تا نشان دهد در سومين فصل آبي‌پوش بودنش بيشتر از گذشته اميدوار به موفقيت استقلال است.

ديرتر از سايرين سر تمرينات حاضر شدي تا هواداران استقلال كه دوستت دارند، حسابي نگران شوند.

مشكلي نبود. با كادر فني تيم كاملا هماهنگ بودم. طي اين مدت تمرينات انفرادي را هم روي برنامه دنبال مي‌كردم.

حال و هواي تمرينات استقلال عوض شده؟

اخبار را به‌طور مرتب دنبال مي‌كردم. وقتي ديدم حدود دو هزار نفر سر تمرينات مي‌آيند اميدم براي جبران ناكامي‌هاي اخير بيشتر شد. قدر اين هواداران را بايد دانست. شما در كمتر كشوري چنين حمايتي را حتي در تمرينات- شاهد خواهيد بود.

بنويسيد اين هواداران «قلب» هراير هستند. من هميشه حرفه‌اي فكر و حرفه‌اي رفتار كرده‌ام. اما شما اين قسمت از شانس بزرگ استقلال را بايد از ساير فاكتورها متمايز كنيد. اين مردم با تمام وجود از ما حمايت مي‌كنند و اين مسووليت‌مان را بيشتر مي‌كند.

نظرت در مورد بازيكنان جديد استقلال چيست؟

اول بگذاريد از آنها كه رفتند تشكر كنم. حنيف عمران‌زاده يكي از آنهاست كه واقعا براي تيم زحمت كشيد. ميلاد (فخرالديني) هم بچه خوبي بود. درست مثل آرش (برهاني). اميدوارم كاري را كه نتوانستيم در دو فصل حضورم كنار استقلال به پايان برسانيم، با نفرات جديد و به ياد آنها انجام دهيم. فكر مي‌كنم سرمربي جوان ما انگيزه‌هاي زيادي دارد تا با استقلال به نتيجه لازم برسد.

از منصوريان چقدر شناخت داري؟

ما هميشه برابر تيم نفت دچار زحمت مي‌شديم. بازي آنها برابر پرسپوليس هم نمونه‌اي از دانش فني اين مربي بود. اينكه چطور بتواني با دو گل تيمي پر از مهره و انگيزه را برابر صد هزار تماشاگر شكست دهي، بيانگر توانايي‌هاي روحي و دانش تو است. اميدوارم با منصوريان به آرزويم برسم. هراير مگويان مي‌خواهد با استقلال در فوتبال ايران قهرمان شود.

شرايط رقبا را چطور مي‌بيني؟

خبر زيادي از شرايط رقبا ندارم. ما بايد طبق برنامه‌هاي كادرفني قدم به قدم پيش برويم. وقتي چند بازيكن جديد اضافه مي‌شوند و كادرفني هم تازه‌ كارش را آغاز كرده بايد فشار مضاعفي را متحمل شويم تا زودتر از حد ممكن هماهنگ شويم.

در دفاع مياني حنيف عمران‌زاده رفته. در مقابل سه بازيكن جوان جذب شده‌اند. مجيد حسيني، حسين كنعاني‌زادگان و جانواريو.

گفتم كه نياز به زمان داريم تا از توانايي‌هاي نفرات جديد به صورت كامل بهره ببريم. به نظرم بايد بيشتر تلاش كنيم و راه ديگري براي رسيدن به مرز آمادگي وجود ندارد.

تو با استقلال موفق به فتح داربي تهران نشدي. نه با قلعه‌نويي و نه با پرويز مظلومي. آيا با منصوريان به خواسته‌ات مي‌رسي؟

اميدوارم. ما بدشانس بوديم. در دو ديدار هم شانس پيروزي داشتيم و گل اول را زديم. قطعا يكي از خواسته‌هايم در فصل جديد پيروزي در داربي است. هرچند كه از حالا صحبت كردن در مورد اين ديدار زود است.

مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.