سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:48 - شنبه 28 دی 1392

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

ورزش اصفهان یتیم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از چهار هفته گذشته تاکنون بدون مدیر و سرپرست مانده و در حال حاضر ورزش اصفهان یتیم است.

به گزارش اصفهان شرق، احمد شریعتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در بخش ورزش برخوردار است، اظهار کرد: آقای جواهری حدود چهار هفته پیش از سمت خود از مدیرکلی ورزش و جوانان استان استعفا داده است.

وی اضافه کرد: استانداری اصفهان باید هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب مدیری شایسته برای نشستن بر سکان مدیریتی ورزش و جوانان استان اقدام کند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بدون مدیر ماندن اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بیش از این به صلاح نیست، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از چهار هفته گذشته تاکنون بدون مدیر و سرپرست مانده و در حال حاضر ورزش اصفهان یتیم است.

وی با بیان اینکه اصفهان دارای دو تیم ورزشی بسیار مهم و قوی است، ادامه داد: اما با وجود این ظرفیت‌ها در اصفهان مسئولان نسبت به انتخاب مدیری برای اداره ورزش و جوانان استان بی‌توجه هستند.

شریعتی با اشاره به اینکه اصفهان دارای افرادی خوب، قوی، توانمند، با‌تجربه و دارای سابقه هستند، تاکید کرد: مدیریت استان باید با توجه به این ظرفیت‌ها در راستای انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان اقدام کند.

وی گفت: فردی که دارای لیاقت ورزش استان است، باید در رأس اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد و بر سکان مدیریتی این اداره بنشیند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.