سرویس: اخبار شهرستان 17:02 - جمعه 04 تیر 1395

امام جمعه کفران:

بهترین عمل در ماه مبارک رمضان گناه نکردن است

حجت الاسلام شریفی: در این چند شب به خصوص شبهای قدر بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم تا تقدیر خوبی برای سال آینده بر همه به رقم زده شود.

به گزارش اصفهان شرق، خطیب نماز جمعه کفران با دعوت و سفارش نمازگزاران به تقوای الهی فرمودند کسی که در این ماه عزیز و پر برکت الهی، اخلاق نیکو و حسنه داشته باشد برایش جواز محسوب می شود که از پل صراط عبور کند و اگر کسی در ماه مبارک رمضان نماز گزارد خداوند او را از آتش جهنم دور می‌کند.

وی در پیرو سخنان خود گفت: هر کس در این ماه ضیافت صلوات بفرستد خداوند اعمال خوبش را سنگین میکند و کسی که یک آیه از قرآن کریم تلاوت کند برابری میکند با ختم کل قرآن، که نتیجه این اعمال در آخر این ماه پر برکت رسیدن به تقوای الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی با عرض تسلیت به مناسبت ضربت خوردن امام شیعیان و اولین شهید محراب حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام ادامه داد: در این چند شب به خصوص شبهای قدر بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم تا تقدیر خوبی برای سال آینده بر همه به رقم زده شود.

امام جمعه کفران با اشاره به مناسبت های هفته مثل حادثه روز ششم تیر در سال 60 که به جان مقام معظم رهبری سوء قصد شد که از ناحیه دست راست مجروح شدند کردند،و همچنین روز هفتم تیر که 72 تن از یاران انقلاب به ویژه شهید بهشتی به شهادت رسیدند که روز قوه‌قضاییه نامیده شده است، و اشاره‌ای به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر کردند که متاسفانه سالانه حدود 10 هزار میلیارد تومان به جامعه خسارت وارد میکند.

امام جمعه کفران گفت: رسانه های غربی از جمله رژیم صهیونیستی همیشه در حال تفرقه بین مسلمانان هستند.

وی با حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خطبه‌های خویش را به پایان رسانده و گفت: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان گناه نکردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.