سرویس: دین و اندیشه 11:11 - جمعه 04 تیر 1395

به همت خانواده شهید دادمحمد رحیمی صورت گرفت

رونمایی از نخستین کتاب مدافعان حرم جبهه فاطمیون در اصفهان

رونمایی از نخستین کتاب مدافعان حرم جبهه فاطمیون در اصفهان

به گزارش اصفهان شرق، مراسم گرامیداشت شهید دادمحمد رحیمی از شهدای جبهه فاطمیون با حضور شهردار اصفهان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر مسئولان استان اصفهان برگزار شد، در این مراسم که همراه با ضیافت افطار بود از کتاب “مهاجر” زندگینامه شهید دادمحمد رحیمی رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این مراسم با اشاره به برنامه‌های این بنیاد در سال 95 اظهار گفت: قرار بر این است که در سال 95 هر کتابی که برای شهیدی تدوین و به چاپ می‌رسد، در صورت امکان رونمایی از این کتاب در خانه همان شهید انجام شود که این کار سبب آشنایی بیشتر ما با خانواده شهدا و بازدید از خانه‌ مقاومت می‌شود.

سردار مجتبی شیروانیان افزود: برای گرامیداشت یاد شهید معظم جبهه فاطمیون، شهید دادمحمد رحیمی و رونمایی کتاب “مهاجر” که خلاصه‌ای از زندگینامه این شهید بزرگوار است، گردهم جمع شده‌ایم و البته براساس نظر شهید، امسال نیز سفره افطار پهن کرده‌ایم.

پس از صحبت‌های مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، رزمندگان مدافع حرم خاطراتی را بیان کردند، در پایان مراسم با حضور شهردار اصفهان کتاب “مهاجر” به نویسندگی اشرف سیف‌الدینی را رونمایی کردند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.