سرویس: دین و اندیشه 10:22 - جمعه 04 تیر 1395

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان

۵۰۰۰ مسجد در استان اصفهان میزبان شب‌زنده‌داران قدر می‌شوند

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: بیش از ۵ هزار مسجد در سطح استان و ۸۰۰ مسجد نیز در شهر اصفهان میزبان مردم در شب‌های قدر خواهند بود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان با بیان اینکه بیش از 5 هزار مسجد در سطح استان و 800 مسجد نیز در شهر اصفهان میزبان مردم در شب‌های قدر هستند، اظهار داشت: در همه مساجد در هر 3 وعده نماز جماعت برقرار است و در همین راستا ائمه جماعات در ماه مبارک رمضان در مساجد به بیان احکام و ترویج قرآن مشغول هستند.

وی با بیان اینکه در تمام مساجد سطح استان برنامه‌های ویژه شب قدر انجام می‌گیرد، تصریح کرد: به ائمه جماعات اعلام کرده‌ایم که چون در شب قدر افراد با سنین و خلق و خوی متفاوت در مساجد حضور پیدا می‌کنند برنامه‌ها متفاوت و متنوع باشد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه باید برای جوانان و نوجوان یک نوع برنامه، برای مسن‌ترها برنامه دیگر و برای بانوان نیز برنامه ویژه‌ای در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده برای هر سنی باید متنوع باشد و سعی ما بر این است تا این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

صالحیان در پاسخ به این سئوال که آیا رویکرد خاصی در سخنرانی‌های شب قدر در مساجد مدنظر است، بیان کرد: به همه ائمه جماعات اعلام کردیم که محور بحث‌ها در شب‌های قدر در شاخه‌های اخلاق در سبک زندگی، سیاسی، جهاد کبیر و نامگذاری سال به‌نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و نقش مردم در آن باشد.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.