سرویس: اجتماعی 11:07 - شنبه 28 دی 1392

فولادگر:

خبرهای خوشی از انتقال آب به اصفهان تا پایان سال به مردم می دهیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهای خوشی در مورد آبگیری تونل سوم کوهرنگ تا آخر سال به مردم اصفهان خواهیم داد.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولاد گر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور کشورمان در جمع مردم خوزستان در مورد آب، اظهار کرد: این‌گونه اظهارنظرها می‌تواند به اختلافات دامن بزند.

وی با بیان اینکه خوزستان قطعه‌ای از ایران اسلامی است، گفت: آبادانی تنها مختص یک استان خاص نیست و نباید آبادانی یک استان به قیمت خرابی استان‌های دیگر تمام شود چرا که آبادانی برای همه کشور است.

وی با بیان اینکه در دوره انقلاب و جنگ هشت‌ساله تحمیلی همه باهم متحد شده بودند در دوره سازندگی نیز باید به همین گونه باشد، افزود: در دوران دفاع مقدس بچه‌های اصفهان همراه سراسر مردم ایران به نبرد با دشمن متجاوز پرداختند و در این راه عزیزان بسیاری را از دست دادند.

رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: هم اکنون در دوره سازندگی باید همان صفا و صمیمیت دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بین دو استان اصفهان و خوزستان برقرار و پایدار باشد.

وی با بیان اینکه بحث طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران لطمه‌زدن به منابع خدادادی نیست، تاکید کرد: این منابع آن قدر در کشور وجود دارد که برخی از آن‌ها به‌ درستی استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولین استان خوزستان باید حلال مشکلات باشند و این‌گونه مسائل و مشکلات را از طریق ارتباط با مردم حل و فصل کنند، خاطرنشان کرد: خبرهای خوشی در مورد آبگیری تونل سوم (کوهرنگ) مربوط به حوزه چهارمحال بختیاری تا آخر سال به مردم اصفهان خواهیم داد.

نماینده اصفهان با اشاره به جلسه شورای عالی آب با پیگیری‌هایی که نمایندگان و مسئولین استان داشته‌اند، اظهار کرد: در شورای عالی آب رفع مشکلات زاینده‌رود و انتقال آب به فلات مرکزی، احیای دریاچه ارومیه و خود کارون مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه بر زاینده‌رود به تصویب رسیده است، اضافه کرد: قرار بر این است که حق آبه‌ها احیا و به آن‌ها مشروعیت داده شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.