سرویس: اخبار شهرستان 12:19 - پنجشنبه 03 تیر 1395

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان خبر داد:

راه اندازی عرصه های پرورش ماهیان زینتی در شرق اصفهان در آینده نزدیک

محمد حیدری گفت: یکی از کارهای جدید بسیج سازندگی در شرق اصفهان اجرای عرصه های پرورش ماهیان زینتی در این منطقه به منظور اشتغال زایی جوانان علاقه مند به این شاخه می باشد که در آینده شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه، صبح امروز به منظور ارتقاء برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی جلسله ای متشکل از فرماندهی ناحیه امام علی(ع) در شهر اژیه برگزار شد.

متولیان و فعالان گروه های جهادی نیز در این جلسه شرکت داشتند تا با بیان عملکرد خود در این عرصه بتوانند، حرکت گسترده تری را در راستای طرح های جهادی داشته باشند.

سرهنگ مهدی ساعی در خصوص تاثیر گذاری برنامه های بسیج سازندگی با محوریت شرق اصفهان مباحثی بیان کرد و گفت: چند سالی است که فرمایشات شیوا و گیرای رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید بر این مبحث قرار گرفته و در این خصوص وظیفه ما عملی کردن عرصه های اقتصاد مقاومتی در بین مردم است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اهمیت نقش بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی با حرکت جهادی خود نقش موثری را در سپاه ایفا می کند و امسال در راستای شعار اقدام و عمل، امیدواریم همانند سال های قبل، بتوانیم شاهد حرکت های وسیعی از این قسمت باشیم.

وی اظهار کرد: حرکت های خوبی در عرصه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در شرق اصفهان را شاهد بوده ایم و می توان از پرورش ماهی، شترمرغ و قارچ به عنوان بخشی از این طرح های فعال در منطقه اشاره کرد.

در ادامه محمد حیدری مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری اردوهای جهادی طی سال جدید، گفت: با توجه به شعار سال در 3 ماهه اول سال، جوانان بسیجی شهر اژیه و دهستان شاهتور بصورت داوطلبانه در اردوهای جهادی حرکت فعالی داشتند و فعالیت این عزیزان می تواند در راستای کار جهادی برای مردم باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوره ها و کلاس های مرتبط با طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از اقدامات جهاد در اژیه، برگزاری کلاس های آموزش پرورش ماهی زینتی در این منطقه به منظور اشتغالزایی جوانان علاقه مند به این شاخه بود که با استقبال خوبی از سوی جوانان مواجه شد و همکاری بسیج سازندگی در این رابطه مشاهده شد.

حیدری از راه اندازی عرصه های پروش ماهیان زینتی در شرق اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: بسیج سازندگی قصد دارد راهنمایی های خوبی در این خصوص به کسانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، بدهد و امیدواریم در این شاخه نیز بتوان موفقیت خوبی را شاهد باشیم.

001 (2) 05

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.