سرویس: اقتصادی 11:02 - پنجشنبه 03 تیر 1395

مدیر گروه بهداشت محیط اصفهان:

کشف ۵۷ تن برنج آلوده در اصفهان/ آلوده بودن برنج‌ها تأیید شد/ ورود برنج‌های آلوده به بازار در حال بررسی

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان از کشف و شناسایی ۵۷ تن برنج آلوده در اصفهان خبر داد و گفت: آلوده بودن این میزان برنج مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی رفیعی با اشاره به کشف و شناسایی 57 تن برنج آلوده در اصفهان اظهار داشت: در روزهای گذشته حدود 57 تن برنج آلوده در یکی از انبارهای برنج اصفهان از سوی بازرسان گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان کشف و شناسایی شد.

وی در این باره که شنیده شده است این میزان برنج آلوده با مجوز دولتی وارد کشور شده، آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست این برنج‌ها قاچاق بوده یا خیر و در جریان اینکه این محموله با چه شرایطی وارد شده است، چون بررسی این موضوع مرتبط با دستگاه ما نیست.

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان “ما بابت کیفیت محصول توزیع شده در واحدها، انبارها یا مراکز عرضه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم”، گفت: نتیجه آزمایشگاه درباره آلوده بودن یا نبودن این برنج‌ها امروز مشخص و آلوده بودن برنج‌ها مورد تأیید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تا جایی که در جریان هستیم آلوده بودن اکثر این میزان برنج‌ محرز شده است که آلودگی شامل کپک، مخمر، بوی تعفن شدید، لارو زدگی از مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

رفیعی درباره وارد شدن 3 تن از این برنج‌های آلوده به بازار و اینکه آیا این اتفاق رخ داده است، گفت: در جریان این موضوع نیستیم و فعلاً در حال بررسی هستیم، تا جایی که بر اساس مدارک و فاکتورها و اقرار افراد به این موضوع برسیم سریعاً برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.