سرویس: اخبار شهرستان 00:05 - پنجشنبه 03 تیر 1395

با حضور مدیر کل بهزیستی استان برگزار شد؛

ضیافت افطار در خانه كودك و نوجوان حضرت ابوالفضل(ع) هرند/ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، مسئولان و جمعی از خیرین، شانزدهمین روزه خود را در کنار فرزندان خانه کودک و حضرت ابوالفضل(ع) هرند افطار کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، به مناسبت گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، مدیر کل، معاونین و جمعي از كارشناسان اداره کل بهزیستی استان اصفهان، طاهری رئیس بهزیستی شهرستان اصفهان، مهندس امانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، امام جمعه هرند، مسئولان بخش جلگه و شهر هرند، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از خیرین، شانزدهمین روزه خود را در کنار فرزندان خانه کودک و حضرت ابوالفضل(ع) هرند افطار کردند.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و سپاس خداوند متعال را از این جهت که برای نهمین سال در جمع بچه های خانه کودک ون وجوان حضرت ابوالفضل (ع) هرند حضور دارد بیان کرد: بچه های خانه کودک و نوجوان حضرت ابوالفضل (ع) هرند نه یتیم هستند و نه لطیم بلکه انها اول خدا را داشته و بعد هم آقا امام زمان را دارند.

دکتر صادقی در ادامه با اشاره به افتتاح هفده ساله ی خانه کودک و نوجوان حضرت ابوالفضل(ع) هرند گفت: این کودکان هیچ موقع فراموش نمی کنند که انسان هایی بوده اند که از پدر برای آنها مهربان تر، از مادر مهربان تر و عزیزانی بود ه اند که از عمو و خاله و دایی برای آنها عزیز تر و آن هم مردم خوب هرند بوده اند.

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: بدانید که هر کدام از این بچه دلی دارند به وسعت تمام آب های دنیا و اگر این ها دلشان شاد شود با حضور  و قدم و قلم خیر شما و حتی با پرداخت هزینه ای که شما از صمیم دل برای آنها می پردازید خیر دنیا و آخرت نصیب ما می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد افضل هرندی ریاست هیئت مدیره هم مطالبی را پیرامون کودکان خانه کودک ونوجوان حضرت ابوالفضل (ع) هرند بیان کرد.

حسنعلی ناظمی هرندی عضو هیئت مدیره مرکزضمن عرض خير مقدم و تشکر از حمایت خیرین، هدف از تاسیس خانه کودک و نوجوان حضرت ابوالفضل (ع) هرند را فقط نگهداری کودکان ندانست بلکه آموزش، فرهنگ سازی در راستای توانمند سازی، رشد و تعالی استعدادهای این عزیزان عنوان کرد.

وی در ادامه در خصوص روند فعالیت  خانه کودک و نوجوان حضرت ابوالفضل (ع) هرند مطالبی را گفت.

در این مراسم توسط مهندس امانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان به کودکان هدایائی به رسم یاد بود اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.