سرویس: غیر تولیدی 15:05 - چهارشنبه 02 تیر 1395

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد:

تدوین سند نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی در اصفهان/ ۲۲۰۰ نفر جذب دستگاه‌ها شدند

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه نیاز دستگاه‌های دولتی به نیروی انسانی جدید محدود است، گفت: سند نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی در اصفهان در حال تدوین است که در آن نیاز واقعی هر دستگاه مشخص می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسین سیستانی درباره میزان نیاز دستگاه‌های دولتی به نیروی انسانی جدید اظهار داشت: سند نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی در استان اصفهان در حال تدوین است و در این سند میزان نیاز واقعی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به نیروی انسانی برآورد می‌شود، این سند در استانداری و فرمانداری‌ها آماده شده و در سایر دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی است.

وی افزود: در دولت گذشته نیروی مازاد در دستگاه‌ها وجود داشت بنابراین اعلام نیاز دستگاه‌ها به نیروی انسانی، محدود است و پیش‌بینی می‌شود که سازمان‌ها با حداقل نیروی سازمانی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: انتظار می‌رفت دولت، در سال جدید برای برطرف کردن نیاز سازمان‌ها به نیروی انسانی اقداماتی را انجام دهد که به واسطه وجود محدودیت‌های منابع مالی و ضرورت کوچک‌سازی و چابک‌سازی ادارات، هنوز تصمیم جدی در دولت گرفته نشده البته اعلام شده که دولت در سال جدید نیروی انسانی جذب می‌کند.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد مجوزهایی برای به کارگیری نیروهای جدید در دستگاه‌ها در سال جاری صادر می‌شود البته این موضوع نیازمند ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

سیستانی خاطرنشان کرد: در سال 1391 آزمونی انجام شد که حدود یک هزار 705 نفر و به روایتی 2 هزار و 200 نفر نیرو برای جذب در دستگاه‌های مختلف انتخاب شدند که این تعداد نیرو، بر اساس تصمیم دولت جدید به کار گرفته شدند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.