سرویس: غیر تولیدی 14:04 - چهارشنبه 02 تیر 1395

اعزام ۱۲۵ خادم اصفهانی به اردوهای راهیان‌نور غرب/ ثبت‌نام داوطبان خادمی شهدا آغاز شد

مسئول کمیته خادمان شهدای اصفهان با اشاره به اعزام ۱۲۵ خادم اصفهانی به اردوهای راهیان‌نور غرب در سال گذشته گفت: ثبت‌نام خادمان شهدا ویژه اعزام به اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق، امیرحسین پزشکی درباره آغاز ثبت‌نام خادمان شهدا ویژه اعزام به اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور اظهار داشت: ثبت‌نام علاقه‌مندان عضویت در کمیته خادمان شهدا هر‌ساله 2 مرتبه، یکی ویژه اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب و دیگری ویژه اردوهای راهیان‌نور جنوب کشور انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام خادمان شهدا در استان اصفهان ویژه اردوهای راهیان‌نور غرب و شمال غرب همزمان با سراسر کشور از طریق سایت http://khademin.koolebar.ir از تاریخ 1 تیرماه لغایت 7 تیرماه انجام می‌شود.

مسئول کمیته خادمان شهدا استان اصفهان بیان کرد: در سال گذشته، 200 نفر برای حضور و خدمت‌رسانی به زائران اردوهای راهیان نور غرب کشور ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 150 نفر گزینش و انتخاب شدند که 125 نفر از خواهران و برادران خادم به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: 60 نفر از خادمان اصفهانی در قالب طرح ملی برای حضور در یادمان‌ها و زیارتگاه‌ها و 65 نفر در قالب طرح استانی برای حضور در 2 اردوگاه استان اصفهان به غرب کشور اعزام شدند.

پزشکی گفت: هر یک از ثبت‌نام‌کنندگان مصاحبه و گزینش می‌شوند و پس از آن در دوره آموزشی شرکت می‌کنند، همچنین خادمانی که در دوره‌های گذشته گزینش شده‌اند در صورت تمایل برای اردوهای راهیان نور غرب اعزام می‌شوند.

وی درباره آمار و سهمیه کمیته خادمان شهدا استان اصفهان در سال جدید تصریح کرد: در حال حاضر سهمیه برای سال 1395 مشخص نشده اما در حال رایزنی برای افزایش سهمیه هستیم، تعداد اردوگاه‌های استان اصفهان و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی برای خادمان شهدا به زودی مشخص می‌شود.

مسئول کمیته خادمان شهدا استان اصفهان با اشاره به اجرای آزمایشی طرح تداوم ارتباط با زائران و خادمان در 7 استان کشور گفت: این طرح بر اساس دستورالعمل کمیته مرکزی خادمان شهدا در استان اصفهان در شهرهای نجف‌آباد، درچه، خمینی‌شهر و فلاورجان در حال اجرا است، کمیته خادمان شهدا در این شهرها در حال فعالیت است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.