اصفهان شرق

کاهش قابل توجه تخلفات مراکز عرضه حلیم بادمجان اصفهان در ماه رمضان/افزایش کیفیت مواد غذایی

کدخبر: 105251
1395/04/01 در ساعت 14:14

به گزارش اصفهان شرق، احمدرضا اخوان ارجمند با اشاره به نظارت بر واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال به دلیل عدم افزایش نرخ، دقت و توجه اتحادیه بر روی بازرسی و نظارت بر کیفیت غذاها در رمضان بوده است.

وی درباره بهداشت حلیم بادمجان امسال و نحوه نظارت و بازرسی بر فعالیت اماکن ارائه دهنده محصول بیان کرد: امسال اداره بهداشت بازرسی‌های مداومی را داشته و علاوه بر آن بازرسی‌های اصناف و اتحادیه نیز با حضور 12 بازرس در سطح شهر به منظور کنترل بهداشت و جلوگیری از تخلفات انجام می‌شود.

رئیس اتحادیه کباب و بریان اصفهان افزود: با توجه به بازرسی‌های مداوم اداره بهداشت و کنترل اصناف و اتحادیه، امسال شاهد افزایش کیفیت بهداشت حلیم بادمجان در ماه رمضان هستیم.

وی با اشاره به ساعات ارائه خدمت مراکز عرضه ادامه داد: مراکز عرضه از ساعت14  هر روز شروع به فروش می‌کنند تا بعد از افطار باز خواهند بود تا شهروندانی که در ساعات قبل از افطار به خانه برمی‌گردند بتوانند در مسیر خرید حلیم بادمجان افطار را انجام دهند.

اخوان ارجمند با اشاره به کاهش تخلفات در صنف کباب و بریان گفت: امسال تخلفات در صنف کباب و بریان بسیار کم بوده و در روزهای سپری شده از ماه رمضان تا کنون تخلفی گزارش نشده و این صنف کم‌ترین میزان تخلفات را در بین صنف‌های دیگر داشته است.

تسنیم