سرویس: اجتماعی 13:03 - دوشنبه 31 خرداد 1395

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان:

پلمب ۱۹ رستوران و اغذیه‌فروشی متخلف در اصفهان/ بازرسی‌های ویژه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

معاون فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و پلمب ۱۹ واحد صنفی اغذیه فروشی و رستوران که مرتکب تخلف توزیع غذا در ساعات روز ماه مبارک رمضان شده بودند خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با واحدهای اغذیه و رستوران  که در ماه مبارک رمضان قبل از ساعت مقرر نسبت به طبخ و توزیع  فعالیت می‌کنند،  اکیپ مشترکی از اداره نظارت بر اماکن عمومی، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر  و بازرسی اتاق اصناف در 10 روز نخست ماه مبارک رمضان  از تعداد 710 واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در این طرح 19 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای 58 واحد صنفی دیگر  اخطاریه پلمب صادر شد.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد: طرح مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و واحدهای گشتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان بر عدم توزیع غذا در ساعات روز ماه مبارک رمضان و حفظ هرچه بیشتر حرمت این ماه نظارت کافی دارند.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز می‌توانند به منظور همکاری با ماموران پلیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و یا عمل روزه خواری علنی موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.