سرویس: دین و اندیشه 11:11 - یکشنبه 30 خرداد 1395

مدیرکل حج و زیارت اصفهان مطرح کرد:

اختصاص سهمیه جدید حج دانشجویی در اصفهان/ برنامه‌ریزی برای ازسرگیری ثبت‌نام عتبات

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: سهمیه جدید حج دانشجویی اصفهان طی ماه‌های آینده و با برنامه‌ریزی مناسب اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، غلامعلی زاهدی با اشاره به وضعیت ثبت‌نام‌ جدید عتبات عالیات در استان و استقبال مردم از این موضوع اظهار داشت: تاکنون ثبت‌نام جدیدی درباره عتبات‌عالیات صورت نگرفته و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان از پیش برقرار بوده است.

وی درباره ثبت‌نام متقاضیان پس از پایان ماه مبارک رمضان، بیان کرد: علاقمندان به ثبت‌نام پس از ماه رمضان تا مرداد، از هم‌اکنون می‌توانند به دفاتر مد نظر در این راستا مراجعه کرده و برای سفر به عتبات عالیات اقدام کنند.

مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان با اشاره به طرح اعزام دانشجویان به عتبات‌عالیات افزود: سهمیه‌های اعزام دانشجویان به عتبات هنوز به دست ما نرسیده اما برای این قشر نیز سهمیه‌ای در نظر گرفته شده و طبق معمول، این طرح نیز به اجرا می‌رسد.

وی پیرامون چگونگی استفاده دانشجویان از سهمیه مد نظر بیان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با ستاد دانشجویان، سهمیه‌ای به این طرح اختصاص داده شده و دانشجویان می‌توانند ثبت‌نام نهایی خود را در این باره انجام دهند.

زاهدی افزود: به احتمال فراوان، سهمیه مد نظر برای دانشجویان در تابستان امسال مصوب شده و به آنها اختصاص داده خواهد شد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.