سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 15:20 - جمعه 27 دی 1392

امام جمعه شهر ورزنه:

ابقای فرماندار اصفهان نشان از دغدغه ی استاندار به مباحث شرق اصفهان است

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ابقای فرماندار اصفهان در سمت فرمانداری که بحق مدیری لایق و شایسته است، نشان از اهمیت استاندار به بحث شایسته سالاری، اعتدال و در اولویت قرار دادن مباحث شرق اصفهان است.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز از شرق اصفهان: حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته به مسئله شکر گزاری اشاره و گفت: شکرگزاری عامل موفقیت مردم و ابراز نیازمندی به درگاه خداوند متعال سبب لطف و مرحمت پروردگار است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: امیدواریم انشاالله خداوند همچنان با نزولات رحمانی خود بر شادمانی مردم در این ایام بیافزاید وهمچنان  شاهد بارش برف و باران باشیم.

امام جمعه ورزنه در ادامه خطبه ی دوم نماز جمعه ضمن اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: پرداختن به اینگونه مباحث و تقویت آن لازمه ی مبحث آموزش و پرورش در کشور است. بنده هم جلسات خوبی در آموزش و پرورش داشته ام و انشاالله نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه از تلاش جوانان ورزنه در خصوص  نجات چهار توریسم خارجی گرفتار در طوفان را نوعی اخلاق مداری دانست و گفت: این روحیه جوانمردی از صفات پیامبر گرامی اسلام بوده و ما هم بعنوان مسلمان باید پیرو همین مکتب باشیم. ضمن اینکه این حرکت اخلاق مدارانه باعث معرفی صفات حسنه مسلمانان و ایرانیان به جهانیان است.

حجت السلام و المسلمین صادق زاده در قسمتی از خطبه های خود ضمن تقدیر از استاندار بدلیل ابقای فرماندار اصفهان در سمت خود گفت: ابقای فرماندار اصفهان در سمت فرمانداری که بحق مدیری لایق و شایسته است، نشان از اهمیت استاندار به بحث شایسته سالاری، اعتدال و در اولویت قرار دادن مباحث شرق اصفهان است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده  در فرازی از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه با اشاره به هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام وحضرت امام جعفرصادق(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

وی ضمن تشریح برخی از خصوصیات و صفات پیامبر اکرم(ص) به آیات شریفه((الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِیَّ الأُمِّیَّ الَّذِی یَجِدُونَهُ مَکْتُوبًا عِندَهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَالإِنْجِیلِ یَأْمُرُهُم بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَاهُمْ عَنِ الْمُنکَرِ وَیُحِلُّ لَهُمُ الطَّیِّبَاتِ وَیُحَرِّمُ عَلَیْهِمُ الْخَبَآئِثَ وَیَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَالأَغْلاَلَ الَّتِی کَانَتْ عَلَیْهِمْ فَالَّذِینَ آمَنُواْ بِهِ وَعَزَّرُوهُ وَنَصَرُوهُ وَاتَّبَعُواْ النُّورَ الَّذِیَ أُنزِلَ مَعَهُ أُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ {۱۵۷}))و((قُلْ یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنِّی رَسُولُ اللّهِ إِلَیْکُمْ جَمِیعًا الَّذِی لَهُ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ یُحْیِی وَیُمِیتُ فَآمِنُواْ بِاللّهِ وَرَسُولِهِ النَّبِیِّ الأُمِّیِّ الَّذِی یُؤْمِنُ بِاللّهِ وَکَلِمَاتِهِ وَاتَّبِعُوهُ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ{۱۵۸})) از سوره ی مبارکه اعراف اشاره و اضافه نمود: زندگى رسول اکرم(ص) سرشار از فضایل انسانى و صفات پسندیده و سیر و سلوکى پایدار بود که عظمت و بزرگى و اصالت و خُلق و خوى پسندیده از آن زندگی نمونه، نمودار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.