سرویس: اجتماعی 23:50 - جمعه 28 خرداد 1395

برای اولین بار در جرقویه علیا؛

شرکت تعاونی زنان روستایی الزهرا در شهر حسن آباد راه اندازی شد

مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی الزهراء گفت: اين تعاوني ها بعنوان يكي از ساختارهاي مطلوب جهت جلب مشاركت زنان بوده كه دربرگيرنده اهداف فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي است و به مدد مشاركت زنان می تواند، فعاليت اقتصادي را تسهيل وجايگاه ويژه اي را براي زنان روستايي به وجود آورد.

مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: برای اولین بار شرکت تعاونی روستایی زنان در جرقویه علیا در شهر حسن آباد راه اندازی شده و هدف آن خدمت رسانی به مردم شهر حسن آباد و روستاهای مجاور و همچنین نقش زنان روستایی در توسعه پایدار روستاها و استفاده از افراد توانمند است.

فاطمه صادقی افزود: ایجاد شرکت تعاونی روستایی زنان می تواند مقدمه ای برای استفاده بهينه از نيروهاي فعال جامعه جهت ارتقاء سطح خانوار روستايي، توسعه پايدارو در نهایت جلب تولیدات زنان روستایی باشد و زنان را در عرصه اقتصادی وارد کند.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مردم از این شرکت تعاونی اظهار کرد: این شرکت با وجود مدتی که از ایجاد آن نمی گذرد حدود 606 نفر عضودارد و هم اکنون و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اجنسی را با تخفیف 20 الی 30 درصد در اختیار مردم قرار می دهد.

صادقی در ادامه تاکید کرد: درصورتی که اعضای شرکت اضافه شوند می توانیم تسهیلاتی را با کارمزد کم در اختیار انها قرار داده و در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می توانند گارگاه های زود بازده راه اندازی کنند و محصولات و تولیدات خود را به این شرکت تحویل داده و درشرکت خودشان بدون واسطه به فروش برسانند.

وی با اشاره به اینکه سود این فعالیت به خود اعضا تعلق می گیرد، گفت:  لذا از مردم منطقه جرقویه علیا می خواهیم که با عضو شدن در این شرکت، بتوان باعث رشد و توسعه و ارائه تسهیلات بهتر به اعضا شویم.

شایان ذکر است این شرکت زیر نظر شرکت تعاونی زنان روستایی شهرستان اصفهان بوده و حق عضویت در این شرکت 500 هزار ریال می باشد و هم اکنون این شرکت تعاونی درشهر حسن آباد، خیابان آزادی جنب داروخانه می باشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.