سرویس: اخبار شهرستان 23:36 - جمعه 28 خرداد 1395

بخشدار جرقویه سفلی خبر داد:

شهرک بازیافت ضایعات در نیک آباد جرقویه کلید خواهد خورد

حسن جعفری هرندی گفت: تلاش ما، تبدیل انبارهای تفکیک ضایعات به تبدیل و ذوب مواد ضایعاتی در شهرک بازیافت است تا بتوان زمینه اشتغال گسترده ای را ایجاد کرد.

بخشدار جرقویه سفلی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به وجود انبارهای تفکیک بازیافت در جرقویه سفلی گفت: کلنگ مجموعه انبار تفکیک بازیافت در اسفندماه 1394 با حضور استاندار اصفهان به زمین زده شد تا بتوان در راستای بهره وری از این مکان، همه مکان های بازیافت در این بخش را به صورت کلی در یک مکان گسترده ساماندهی کرد.

حسن جعفری هرندی اظهار کرد: این مجموعه انبارها در مجموعه 2000 متری با 80 پلاک در دست بهره برداری است.

وی از انتقال کل گاراژهای ضایعاتی به این مجموعه کلی خبر داد و افزود: کارگاه های پراکنده، نمای زشتی را به شهرهای جرقویه سفلی می دهد و فاز اول در زمینه تفکیک ضایعات به انجام می رسد.

بخشدار جرقویه سفلی ابزار امیدواری کرد تا بتوان در آینده ای نزدیک شهرکی تحت عنوان تبدیل بازیافت ضایعاتی در کنار این انبار احداث کرد تا بتوان سودآوری مطلوبی برای انبار داران داشته باشد.

وی همه افرادی که در بخش بازیافت هم اکنون فعالیت دارند را به نوعی سهام دار بخش بازیافت در انبار جدید الاحداث معرفی و گفت: پلاک های واقع در انبار به این افراد اجاره داده می شود و هر فرد باید هزینه خیابان کشی، آب و برق را بپردازد تا انشالله به زودی شاهد تبدیل بازیافت ها به واسطه ایجاد کوره های ذوب باشیم.

جعفری از احداث کارخانه چسب و همچنین تولید مخازن پلی اتیلن در شهرک صنعتی جرقویه سفلی خبر داد و گفت: امید آن داریم تا با بررسی مشکلات، سرمایه گذاران در بخش شهرک صنعتی بتوان ساماندهی خوبی به این شهرک داد و بتوان با ایجاد یک خوشه صنعتی، شاهد رونق این مجموعه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.