سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:35 - جمعه 27 دی 1392

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلو تصویب لوله دوم انتقال آب به یزد رابگیرند

مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس گفت: نمایندگان اصفهان در حال تلاش هستند که جلو این موضوع را بگیرند اما بایستی این مطلب را مد نظر داشته باشیم که نمایندگان مجلس همین بیست نفر نمایندگان استان اصفهان نیستند و شاید مذاکرات نمایندگان یزد به دیگر نمایندگان مجلس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه و مهندس عطایی شهردار شهر ورزنه با هیئت مدیره صنف کشاورزی شهرستان اصفهان موضوعات مختلف مربوط به بحث کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دراین دیدار سرزده که درمحل دفترصنف درجهاد کشاورزی اصفهان انجام شد هیئت مدیره جدید دیدگاها و نظرات خود را بصورت اجمالی بیان نمودند.

Vater-Mark-3(2)

درادامه جلسه مجید جابرعضوشورای اسلامی شهر ورزنه گزارشی ازجلسه هماهنگی همایش تالاب گاوخونی که قرار است هفدهم بهمن ماه در دانشگاه آزاداسلامی خوراسگان برگزار شود ارائه کرد وگفت: ما خواهان آن هستیم که این همایش با حضور مسئولین ارشد کشوری درسطح وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست در محل تالاب بین المللی گاوخونی برگزار شود.

وی افزود: وضعیت برمعشیتی که کشاورزان با آن دست و پنجه نرم می کنند اوضاع را بسیار اسفناک کرده است، ما از صنف کشاورزی می خواهیم قاطعانه وارد کار شود و مشکلات کشاورزان را مورد پیگیری قرارردهند.

دراینکه کشاورزان ازهیئت مدیره صنف انتظاردارند هیچ شکی نیست وهیئت مدیره منتخب بایستی پاسخ گوبه اعتماد مردم باشد.

درادامه کاظم محمدی از اعضای هیئت مدیره صنف گزارشی از وضعیت کنونی سد زاینده رود و بارشها ارائه کرد وگفت: برای آب زاینده رود بایستی برنامه ریزی دقیقی انجام گیرد.

مهندس میرمیران ورزنه نیز کارصنف کشاورزی راسخت و دشوار دانست و گفت : انشااله خدا کمک کند بتوانیم خدمتگذار باشیم .

درحین این جلسه دکترمقتدایی نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی وارد شدند ومورد استقبال قرارگرفتند.
مجید جابر ورزنه رئیس کمسیون کشاورزی و عمرانی شهرستان اصفهان خطاب به دکترمقتدایی بیان نمود: شنیده ایم که طرح انتقال آب با لوله دوم به استان یزد در بودجه پیشنهادی 93 دولت تدبیر و امید به مجلس ارائه شده است . ما از مجمع نمایندگان استان می خواهیم قاطعانه در مقابل این طرح بایستند و جلو تصویب آن رابگیرند.

Vater-Mark6532-(2)

مقتدایی درجواب صحبتهای مجید جابر ورزنه گفت: این موضوع از طرف دولت به مجلس ارائه شده است نه از طرف نمایندگان .

ایشان ادامه داد: ما نمایندگان اصفهان در حال تلاش هستیم که جلو این موضوع را بگیریم اما بایستی این مطلب را مد نظر داشته باشیم که نمایندگان مجلس همین بیست نفر نمایندگان استان اصفهان نیستند و شاید مذاکرات نمایندگان یزد به دیگر نمایندگان مجلس به نتیجه برسد و در نهایت مصوب گردد ولی بدانید که ما دلسوزانه موضوع را پیگیری می کنیم و از جابر می خواهیم کمی منصفانه تر با موضوع برخورد کند و شرط انصاف را ملاک قرار دهد و بداند که من موضوعات کشاورزی را با جدیت پیگیری می کنم .

در پایان محمد حیدری مهر آبادی رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه مشکلات کشاورزان را عدیده دانست واظهار داشت: شورای اسلامی شهر ورزنه آماده است در جهت پیش برد اهداف صنف هرگونه همکاری را مجدانه داشته باشد.

Vater-Mark56-(2) Vater-Mark567-(2) Vater-Mark1-(2)

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.