سرویس: اجتماعی » علمی 23:12 - پنجشنبه 26 دی 1392

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

سریعترین، قابل اطمینان ترین مرورگر از هر مرورگر دیگر، این را شرکت گوگل برای گوگل کروم گفته است. دریچه فناوری اطلاعات این بار آخرین نسخه این مرورگر یعنی نسخه 32.0.1700.76 را برای شما کاربران آماده کرده است.

به گزارش واحد فناوری اصفهان شرق: نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

1931770_832
نوار آدرس گوگل کروم علاوه بر انجام این کار، یک موتور جستجو نیز هست. کافی است تا هر چیزی که می خواهید در گوگل جستجو کنید را در نوارد آدرس آن تایپ کنید و نتایج و پیشنهادات گوگل را مشاهده نمایید. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند. همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

مشخصات
حجم: 36 مگابایت
نسخه: 32.0.1700.76
اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
امتیاز:

دانلود مرورگر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.